Az Orbit ismét adománygyűjtésre hívja vásárlóit, hogy segítségükkel támogathassa az SOS Gyermekfalvakat
Orbit, a közkedvelt cukormentes rágómárka, évről évre igyekszik segíteni az SOS Gyermekfalvakban élő hátrányos helyzetű gyermekeket, idén pedig már negyedik alkalommal kér Téged is, hogy segítsd őket magabiztosabbá tenni. Ragyogó Jövő Kampányuk, a nehéz sorsú fiataloknak próbál segítséget nyújtani, akik hamarosan kikerülnek a nevelőszülői családjukból, és szembenéznek a felnőtt élet nehézségeivel. Az Orbit szeretné őket támogatni, hogy minél könnyebb legyen számukra önálló életük megkezdése, ezért 2019. augusztus 25. és október 5. között minden eladott Orbit árából 1%-ot ajánl fel a javukra, amely összeget életkezdésüket segítő programok szervezésére fordítanak. A jótékonysági kampányt a közép-európai régió négy országában rendezik meg. Nem csupán PR kommunikáció révén, hanem online, a közösségi médiában és boltokban való jelenléttel is támogatni fogják. További részletek a következő oldalon találhatóak: segitek.orbit.hu
Az Orbit az előző évek nagysikerű jótékonysági kampányainak köszönhetően eddig már összesen 37 602 909 -forinttal támogatta az SOS Gyermekfalvakat. Az önálló, felnőtt életben való elindulás a gyermekotthonokban nevelkedő fiataloknak általában még nagyobb kihívást jelent, mint a hasonló korú társaiknak. A Ragyogó Jövő program ezért azt tűzte ki céljául, hogy segítsen ezeknek a nehéz sorsú fiataloknak minél nagyobb önbizalmat adni, amit nagyban tud segíteni egy gyönyörű és egészséges mosoly. Az Orbit ebben az évben is úgy döntött, hogy segít az SOS Gyermekfalvaknak olyan programok szervezésében, amelyek középpontjában a személyiségfejlődés, a karrier-tanácsadás, valamint pénzüggyel, illetve szülővé válással kapcsolatos ismeretterjesztő előadások állnak. Az adományok egy részét továbbá szociális munkások, pedagógusok és az ifjúsági házakban élők támogatására fordítják.
„Nagyon örülünk annak, hogy ebben az évben ismét sikerült egy ilyen fontos témával kapcsolatban kampányt indítanunk – a pénzadományok arra a helyre fognak befolyni, ahol a legnagyobb szükség van rájuk. Mindeközben pedig igyekszünk a szerencsétlen sorsú fiatalok magabiztos viselkedését erősíteni, akik eddig nem számíthattak hasonló támogatásra családjuktól.” – nyilatkozta Denisa Žideková, az Orbit Közép-európai brandmenedzsere a Ragyogó Jövő programmal kapcsolatban. ,,Idén ezeknek a fiataloknak az önbecsülését igyekszünk fejleszteni, hogy amikor elindulnak a felnőtté válás útján, minden helyzetben képesek legyenek majd tehetségüket bebizonyítani. Szórakoztató oktatóprogramokkal készülünk, és megpróbáljuk őket minél hasznosabb tanácsokkal ellátni szakképzett előadók segítségével, illetve részt vesz majd az eseményen Csobot Adél is, a népszerű énekesnő, aki az Orbit hosszú távú együttműködő partnere.” – tette hozzá Denisa.
„Amíg egy családban élő gyerek rengeteg segítséget és tanácsot kap a szüleitől, amikor önálló életet kezd, a gyermekvédelemben felnövekvő fiataloknak nincs hova fordulniuk, ha nehézségeik támadnak, nincs kit felhívni, nincs kitől tanácsot kérni. Nekik egyetlen esélyük van, nem ronthatják el. Ezért is fontos, hogy ezeknek a gyerekeknek minél több olyan program legyen elérhető, ahol támogatást, ösztönzést, információkat kapnak, ami segíti boldogulásukat a felnőtt életben“ – mondta Szilvási Léna, az SOS Gyermekfalvak szakmai igazgatója.
A kampány 2019. augusztus 25-től október 5-ig fog tartani, az üzletekben kiemelkedő dekorációkat láthatunk majd, illetve különféle médiafelületeken és a közösségi oldalakon is találkozhatunk majd a kezdeményezéssel, melyet nem csupán az Orbit maga, de jótékonysági nagykövetek és micro-influencerek is támogatni fognak. Jócselekedetének fényében pedig bárki tündökölhet a közösségi oldalakon: használd az #orbittalsegitek hashtaget és segítsd te is a kampányt! Tudj meg többet a mozgalomról a segitek.orbit.huoldalon!
Az Orbit a cukormentes rágógumik vezető márkája, mely nemcsak a rágógumi fogászati előnyeire fókuszál, de a szép és egészséges mosolyra is, ami segít az önbizalom növelésében és abban, hogy minden helyzetben szívesen mosolyogjunk. Az Orbit célja, hogy felhívja a figyelmet a rendszeres és megfelelő szájhigiénia fontosságára. Az Orbit márka összeköti ezeket a nézőpontokat és folyamatosan hangsúlyozza azt a gondolatot, hogy az önbizalommal teli mosoly a tiszta fogak és az egészséges száj természetes velejárója. Az Orbit cukormentes rágógumik segítenek ennek elérésében. A cukormentes rágógumik hasznosan támogatják az egészséges és gyönyörű mosolyt, és hozzájárulnak ahhoz, hogy minden helyzetben jobban érezzük magunkat.
Az SOS Gyermekfalvak Magyarország egyik legismertebb nonprofit szervezete, 400 gyereknek ad családot nevelőszülőknél Kőszegen, Kecskeméten és Orosházán. A gyerekek többsége elhanyagolás, bántalmazás, erőszak, a szülők szenvedélybetegsége, betegsége miatt kerül az SOS-be. A Gyermekfalvak változatos tevékenységi körének része a nehéz sorsú gyermekek eredeti családi környezetben történő segítésén át az állami gondozásban élő gyermekeknek nyújtott közvetlen segítségnyújtás. Emellett örökbefogadó családokat is támogatnak, valamint hátrányos helyzetű fiataloknak is segítenek felnőtt életük megkezdésében. A szervezetet és programjukat Te is támogathatod az alábbi linken: https://www.sos.hu/adomany
Kapcsolódó cikkeink
Orbit-kutatás: A magyar fiatalok hetente átlagosan 26 alkalommal élnek át mikrostressz pillanatokat
A 18-26 év közötti fiatalok hetente átlagosan 26 alkalommal élnek…
Tovább olvasom >Airwaves® Lime & Ginger
Az Airwaves® márka 2019 óta most először fejlesztett ki egy…
Tovább olvasom >Lezárta a rágógumi üzletág értékesítését a Mondelēz International a fejlett piacokon
A Mondelēz International lezárta az Egyesült Államokban, Kanadában és– Portugália…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >