Az Orbit immár harmadszor támogatja az SOS Gyermekfalvakat
Az Orbit idén újra támogatja az SOS Gyermekfalvakat, amely a vér szerinti szüleik nélkül élő hátrányos helyzetű gyerekekről gondoskodik. A Gyermekmosoly kampány célja nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is. A harmadik éve futó kampányhoz idén Dombóvári István, azaz Dombi, a magyar stand-up comedy műfajának egyik jelentős alakja is csatlakozik.
Augusztus 23-tól október 7-ig az Orbit minden termékének eladásából befolyó összeg 1%-át az SOS Gyermekfalvaknak adományozza. A tavalyi évhez hasonlóan, az Auchan Retail Magyarország és az OMV Magyarország is csatlakozik a kampányhoz. A náluk vásárolt Orbit termékek további 1-1%-kal növelik az SOS-nek gyűjtött adomány értékét. //
Kapcsolódó cikkeink
A Mikulásgyár hamarosan bezárja kapuit
A Mikulásgyár hamarosan bezárja kapuit. Azoknak, akik adományozni szeretnének, december…
Tovább olvasom >1200 hátrányos helyzetű gyerek kívánsága teljesül idén karácsonykor
Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >