Az Orbit immár harmadszor támogatja az SOS Gyermekfalvakat
Az Orbit idén újra támogatja az SOS Gyermekfalvakat, amely a vér szerinti szüleik nélkül élő hátrányos helyzetű gyerekekről gondoskodik. A Gyermekmosoly kampány célja nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is. A harmadik éve futó kampányhoz idén Dombóvári István, azaz Dombi, a magyar stand-up comedy műfajának egyik jelentős alakja is csatlakozik.
Augusztus 23-tól október 7-ig az Orbit minden termékének eladásából befolyó összeg 1%-át az SOS Gyermekfalvaknak adományozza. A tavalyi évhez hasonlóan, az Auchan Retail Magyarország és az OMV Magyarország is csatlakozik a kampányhoz. A náluk vásárolt Orbit termékek további 1-1%-kal növelik az SOS-nek gyűjtött adomány értékét. //
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Új ügyvezető igazgató az OMV Magyarország élén
Júliustól Ján Hrivňák látja el az OMV Hungária Kft. ügyvezető…
Tovább olvasom >Már 4 adománykuponnal fedezhetjük egy rászoruló gyermek napi étkeztetését
Az Ökumenikus Segélyszervezet évről évre 3000 nehéz sorsú gyermek felzárkózását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >