Az Orbit immár harmadszor támogatja az SOS Gyermekfalvakat
Az Orbit idén újra támogatja az SOS Gyermekfalvakat, amely a vér szerinti szüleik nélkül élő hátrányos helyzetű gyerekekről gondoskodik. A Gyermekmosoly kampány célja nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is. A harmadik éve futó kampányhoz idén Dombóvári István, azaz Dombi, a magyar stand-up comedy műfajának egyik jelentős alakja is csatlakozik.
Augusztus 23-tól október 7-ig az Orbit minden termékének eladásából befolyó összeg 1%-át az SOS Gyermekfalvaknak adományozza. A tavalyi évhez hasonlóan, az Auchan Retail Magyarország és az OMV Magyarország is csatlakozik a kampányhoz. A náluk vásárolt Orbit termékek további 1-1%-kal növelik az SOS-nek gyűjtött adomány értékét. //
Kapcsolódó cikkeink
Adományozás egyszerűen és biztonságosan: digitális innováció az adománygyűjtésben a Mastercard és az Ökumenikus Segélyszervezet együttműködésével
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Auchan új stratégiát hirdetett az Auchan Franciaországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Minden palack számít – az adományozásból több százmilliós segítség lett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb célzott támogatáshoz jutnak a szarvasmarhatartók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A HORECA szektor az Alimentaria+Hostelco 2026-tal közösen formálja a vendéglátás jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hitelmoratóriummal segíti a kormány a gazdákat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
