Az Orbit immár harmadszor támogatja az SOS Gyermekfalvakat
Az Orbit idén újra támogatja az SOS Gyermekfalvakat, amely a vér szerinti szüleik nélkül élő hátrányos helyzetű gyerekekről gondoskodik. A Gyermekmosoly kampány célja nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is. A harmadik éve futó kampányhoz idén Dombóvári István, azaz Dombi, a magyar stand-up comedy műfajának egyik jelentős alakja is csatlakozik.
Augusztus 23-tól október 7-ig az Orbit minden termékének eladásából befolyó összeg 1%-át az SOS Gyermekfalvaknak adományozza. A tavalyi évhez hasonlóan, az Auchan Retail Magyarország és az OMV Magyarország is csatlakozik a kampányhoz. A náluk vásárolt Orbit termékek további 1-1%-kal növelik az SOS-nek gyűjtött adomány értékét. //
Kapcsolódó cikkeink
3,3 millió forint gyűlt össze az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat 2024-es kampányában
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres…
Tovább olvasom >A Mikulásgyár hamarosan bezárja kapuit
A Mikulásgyár hamarosan bezárja kapuit. Azoknak, akik adományozni szeretnének, december…
Tovább olvasom >1200 hátrányos helyzetű gyerek kívánsága teljesül idén karácsonykor
Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Milyen hatása lehet az árrésstopnak? Lesz miből fizetni a dolgozói béreket?
A kormány bejelentése szerint március közepétől harminc alapvető élelmiszer árrése…
Tovább olvasom >Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >Felvásárolta a myPOS az IQOM-ot, elősegítve a digitális fizetési innováció terjedését
Az IQOM, a digitális fizetési megoldások egyik vezető magyarországi szolgáltatója…
Tovább olvasom >