Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
A DODO megbízásából készített friss Ipsos-kutatás alapján minden második megrendelővel előfordult már, hogy épp nem volt otthon a házhoz szállítás időpontjában, és ez közel kétharmadukat kifejezetten zavarja.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
Ennek elkerülése érdekében az online vásárlók 85%-a szeretné előre kiválasztani a megrendelt termék kiszállításának napját és pontos időpontját, és közel négyötödük előnyben részesítené azokat a webáruházakat, ahol ezt az időablakos szolgáltatást már igénybe vehetik. A futárok érkezésének kiszámíthatatlansága ugyanis megnehezíti a mindennapok tervezhetőségét, erre utal, hogy a megkérdezettek 80%-a úgy szeretné megtervezni az időbeosztását, hogy hogy ne kelljen sokáig az online megvásárolt termékek kézbesítésére várakoznia.
Az okoslogisztikai megoldásokat kínáló DODO a vásárlói elvárások teljesítése érdekében mozgalmat indít, amelynek célja a jelenlegi kézbesítési megoldások hiányosságainak feltárása, illetve a piaci szereplők ösztönzése kiszállítási szolgáltatásaik fejlesztésére. A widgetes formában igénybe vehető, szabványosított szolgáltatással az olyan webáruházak is elérhetővé tehetik vásárlóik számára a gyors, időzített kiszállítás lehetőségét, amelyek még nem szereztek tapasztalatot ezen a területen, vagy akár nem is ismerik ezt a megoldást. //
Kapcsolódó cikkeink
Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Magyarország bízik az AI-ban
Miközben a mesterséges intelligencia (AI) világszerte egyre nagyobb hatással van…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >