Az online térben is keresi hazai beszállítói partnereit az Auchan
A piacok bezárása, a HoReCa szektor kiesése csupán néhány azon nehézségek közül, amelyekkel a hazai élelmiszer-beszállítóknak és a termelőknek a járvány miatt szembe kellett nézniük. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Piactér elnevezésű online platformja segítséget nyújthat azoknak a termelőknek, akiknek most bevételkieséssel kell számolniuk. A kezdeményezéshez azonnal csatlakozott az Auchan Magyarország, aki már meg is kezdte a lehetséges partnerkapcsolatok feltérképezését, hogy a jelenlegi helyzetben is minél több magyar beszállítóval bővítse partneri körét.
Már elérhető a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara NAK Piactér elnevezésű felülete, amelyet az élelmiszeripar nehézségekkel küzdő szereplőinek a megsegítésére hoztak létre. A kezdeményezéshez csatlakozott az Auchan áruházlánc is. A platform célja a vállalkozások közötti üzleti kapcsolat gördülékeny kialakítása, ami a mostani helyzetben a bajba jutott termelőknek és élelmiszer-előállítóknak abban segíthet, hogy készleteiket könnyebben tudják értékesíteni.
„Az Auchannál kereskedelmi stratégiánk fontos eleme a hazai beszállítókkal való szoros együttműködés annak érdekében, hogy garantáljuk a minőségi termékválasztékunkat. Célunk, hogy a piaci lehetőségekhez mérten minden területen előnyben részesítsük a magyar termékeket. Így például a zöldség-gyümölcs választékunk 60%-a, a baromfihús 92%-a és a sertéshús 96%-a magyar beszállítótól érkezik polcainkra” – mondta Yann Oudeard, az Auchan termékigazgatója.
A NAK Piactér felületén elsősorban olyan élelmiszertermelők és -előállítók jelentkezését várják, akik kereskedelmi mennyiségű termékkel rendelkeznek, kereskedői oldalon pedig azokét, akik a megadott tételben vásárolni szeretnének. A felek regisztráció után kerülhetnek be az online Piactér nyilvántartásába, aminek legfontosabb célja, hogy a kapcsolatfelvétel megkönnyítésével, a digitális térben tegye lehetővé a kereslet és a kínálat találkozását.
Kapcsolódó cikkeink
Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Tovább szigorítanak az üvegvisszaváltás szabályain: új korlátozások az áruházláncokban
Egyes áruházláncok újabb szigorításokat vezettek be az üvegvisszaváltás rendszerében, amelyek…
Tovább olvasom >Itt az ideje az őszi gyümölcsfaültetésnek
A hazai gyümölcsfaiskolákban elkezdődött a csemeték, oltványok, gyümölcstermő cserjék kitermelése.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >