Az online marketingről tartanak konferenciát az Óbudai Egyetemen
Az online marketingről tartanak konferenciát szerdán az Óbudai Egyetemen – tájékoztatták a szervezők az MTI-t.
A közlemény szerint az intézmény Keleti Károly Gazdasági Kara által szervezett első ilyen témájú eseményen többek között szó lesz arról, mi szükséges napjainkban a sikeres marketing-, értékesítési- és reklámakciókhoz, továbbá, hogy miként, mennyit használják az internet adta lehetőségeket és milyen mértékben a hagyományos offline eszközöket. Beszámolnak továbbá a gazdasági kar generációs kutatásainak eredményeiről is.
A konferencián résztvevők konkrét megoldásokat hallhatnak arról, milyen marketing-módszerekkel érhetők el az egyes korosztályok. Szó lesz arról is, milyen gyakorlatot folytatnak napjainkban a vállalatok marketing stratégiai tervezői. Beszámoló hangzik el a digitális marketing kihívásairól a nonprofit szervezeteknél. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A KSZGYSZ díjazta a hazai környezetipar kiválóságait
Március első szombat estéjén rendezték meg a 24. Országos Környezetvédelmi Találkozó…
Tovább olvasom >Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >Lezajlott a NÉGYOSZ munkakonferenciája – Új párbeszéd indult a növényi alapú táplálkozásról
A NÉGYOSZ szervezésében egy úttörő szakmai esemény zajlott, amely a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >