Az online marketingről tartanak konferenciát az Óbudai Egyetemen
Az online marketingről tartanak konferenciát szerdán az Óbudai Egyetemen – tájékoztatták a szervezők az MTI-t.
A közlemény szerint az intézmény Keleti Károly Gazdasági Kara által szervezett első ilyen témájú eseményen többek között szó lesz arról, mi szükséges napjainkban a sikeres marketing-, értékesítési- és reklámakciókhoz, továbbá, hogy miként, mennyit használják az internet adta lehetőségeket és milyen mértékben a hagyományos offline eszközöket. Beszámolnak továbbá a gazdasági kar generációs kutatásainak eredményeiről is.
A konferencián résztvevők konkrét megoldásokat hallhatnak arról, milyen marketing-módszerekkel érhetők el az egyes korosztályok. Szó lesz arról is, milyen gyakorlatot folytatnak napjainkban a vállalatok marketing stratégiai tervezői. Beszámoló hangzik el a digitális marketing kihívásairól a nonprofit szervezeteknél. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Lezajlott a NÉGYOSZ munkakonferenciája – Új párbeszéd indult a növényi alapú táplálkozásról
A NÉGYOSZ szervezésében egy úttörő szakmai esemény zajlott, amely a…
Tovább olvasom >Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >