Az online marketingről tartanak konferenciát az Óbudai Egyetemen
Az online marketingről tartanak konferenciát szerdán az Óbudai Egyetemen – tájékoztatták a szervezők az MTI-t.
A közlemény szerint az intézmény Keleti Károly Gazdasági Kara által szervezett első ilyen témájú eseményen többek között szó lesz arról, mi szükséges napjainkban a sikeres marketing-, értékesítési- és reklámakciókhoz, továbbá, hogy miként, mennyit használják az internet adta lehetőségeket és milyen mértékben a hagyományos offline eszközöket. Beszámolnak továbbá a gazdasági kar generációs kutatásainak eredményeiről is.
A konferencián résztvevők konkrét megoldásokat hallhatnak arról, milyen marketing-módszerekkel érhetők el az egyes korosztályok. Szó lesz arról is, milyen gyakorlatot folytatnak napjainkban a vállalatok marketing stratégiai tervezői. Beszámoló hangzik el a digitális marketing kihívásairól a nonprofit szervezeteknél. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >Lezajlott a NÉGYOSZ munkakonferenciája – Új párbeszéd indult a növényi alapú táplálkozásról
A NÉGYOSZ szervezésében egy úttörő szakmai esemény zajlott, amely a…
Tovább olvasom >Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >