Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Az Olympos fogyasztói promóció fődíja gazdára talált
Az Olympos fogyasztói promóció fődíja gazdára talált
Az Olympos márka életében először szerveztek mediterrán hangulatú nyereményjátékot „Csobbanj a mediterrán nyárba” címmel 2010. május 10. és július 25. között, ezzel aktivizálva a márka meglévő és új fogyasztóit.
A promóció során értékes nyeremények kerültek kisorsolásra: hetente 50 db hűtőtáska és havonta 1 db (összesen 3 db) Piaggio robogó talált gazdára, a fődíj szerencsés nyertese pedig 1 hetes görögországi nyaralást nyert teljes ellátással.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >