Az olimpiára készülő magyar sportolókért kampányol a MOB és a Pöttyös
A Magyar Olimpiai Bizottság és a Pöttyös közösen indította útnak IGAZI BÜSZKESÉGEK címmel országos szurkolói programját. Az együttműködés célja, hogy megismertesse a nagyközönséggel a 2021-es tokiói olimpiára készülő magyar sportolókat, továbbá összekovácsolja a rajongótábort, biztassa és támogassa a versenyzőket a felkészülés utolsó hónapjaiban.
![]()
„A Pöttyös Magyarország legkedveltebb márkájaként több mint 50 éve része a magyar hagyományoknak. Ahogyan a Pöttyös Túró Rudiért, az olimpiai játékokon részt vevő hazai csapatért is egyszerre dobban a szívünk. A hagyományt azonban nem csak őrizni, teremteni is lehet: 2016-ban ezért kezdtük el a közös munkát a Magyar Olimpiai Bizottsággal, és fejlesztettük ki közösen a szurkolói kártyasorozatot.”
– mesélt az együttműködés hátteréről Szautner Péter, a FrieslandCampina Hungária vezérigazgatója.
A Pöttyös idén is a Magyar Olimpiai Csapat Partnereként támogatja a magyar sportolókat. A Magyar Olimpiai Bizottsággal közösen létrehozott, most bejelentett IGAZI BÜSZKESÉGEK szurkolói program a Pöttyös márka kedveltségét, elérését kihasználva szeretné mind szélesebb közönséggel megismertetni és még inkább megszerettetni a hazai sportolókat. A 176 darabból álló, új szurkolói kártyacsomag lapjain az olimpiára készülő versenyzők mellett igazi magyar sport legendák és fiatal élsportolók, a jövő reménységei is helyet kaptak. Míg a korábbi, 2016-os kiadásban a sportolók eredményein volt a hangsúlyt, most színes, személyes érdekességekkel is kiegészült a kártyák tartalma. A 360 fokos IGAZI BÜSZKESÉGEK kampány célja, hogy az olimpia kezdetére minden Pöttyös-rajongóból vérbeli szurkolót kovácsoljon. A tervek szerint az aktivitás során 22,5 millió kártya talál majd gazdára, mintegy 2 millió magyar háztartásba juttatva el olimpikonjaink hírét.
Kevés olyan esemény van, ami annyira össze tudja kovácsolni a közösséget, mint az olimpia, négyévente egy emberként szurkol az egész ország a képernyők előtt a nemzet tehetségeinek. Kulcsár Krisztián, a Magyar Olimpiai Bizottság elnöke szerint erre az erőre és támogatásra már a verseny előtt is nagy szükség van:
„Az olimpiára készülő sportolóink számára a verseny előtti utolsó hónapok a legembertpróbálóbbak. A szurkolói kártyacsomaggal és a Pöttyös Túró Rudikon elhelyezett „Hajrá Magyarok!” felirattal üzenjük sportolóinknak, hogy velük vagyunk, izgulunk értük, szorítunk nekik.”
A Magyar Olimpiai Bizottság és a Pöttyös közös kampány bejelentését egy kötetlen kerekasztalbeszélgetés követte a budapesti Akvárium Klubban, melyen két meglepetés vendég, Csernoviczki Éva, olimpiai és világbajnoki bronzérmes, kétszeres Európa-bajnok judoka és Nagy Viktor, világ- és Európa-bajnok vízilabdázó is részt vett. A sajtótájékoztatón első kézből nyílt lehetőség megtekinteni a tokiói olimpiára utazó sportolók sport- és formaruházatának átvételi helyszínét.
A különleges kiadású, „Hajrá Magyarok!” Pöttyös Túró Rudik 2021. június elejétől kerülnek a boltok polcaira. A szurkolói kártyacsomagok ugyancsak ekkortól elérhetőek a Pöttyös Túró Rudi multipackokhoz csomagolva, de külön, vagy a szurkolói albumcsomag részeként is megvásárolhatóak.
Kapcsolódó cikkeink
Trikolór Túró Rudival jelentkezik a Pöttyös
A párizsi olimpia közeledtével új termékkel, Trikolór Túró Rudival jelentkezik…
Tovább olvasom >Olimpiai sikereinkért kéz a kézben: a Magyar Olimpiai Bizottság és a Pöttyös közös kampányt indít
2024-ben minden sportszerető ráérezhet a szurkolás ízére! A Pöttyös és…
Tovább olvasom >Hamar felrázta magát a jegeskávé
Inkább kevesebbszer tettek kosarukba jegeskávét a vásárlók tavaly, minthogy lefelé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >