Az Olimpia alkalmából megnyitotta első saját üzletét a Birkenstock Franciaországban
A kétszintes üzletben helyet kap egy közösségi események számára elérhető tér és ez az első ama „több” üzlet közül, amelyet a márka a legfontosabb európai nagyvárosokban nyitni kíván az elkövetkező években.

Az egyedi tervezésű 130 négyzetméteres üzlet a fogyasztókkal és a helyi közösségekkel való kapcsolódást szolgálja
Az ezen a héten Párizsban megkezdődő 2024-es olimpiai játékok alkalmából nyitotta meg a Birkenstock első saját üzletét Franciaországban, a párizsi Marais negyedben – derül ki a vállalat által kiadott sajtóközleményből.
A 130 négyzetméteres, kétszintes üzlet, amely szombat óta fogadja a vásárlókat, egyike annak a „több” saját üzletnek, amelyet a márka a következő néhány évben Európa nagyvárosaiban tervez nyitni, hogy kapcsolatot teremtsen a helyi közösségekkel. A boltban az eladótér mellett egy „élményterület” is helyet kapott közösségi események és aktivációk számára.
Induláskor az üzletben a márka természetes aktív regenerációs csomagját mutatják be. A csomag 1500 darabra limitált, és a közlemény szerint tartalmazza az aktív regenerációs talpbetétet, a különleges Birki Air 2.0-t és parafa eszközöket. A csomag egyelőre a párizsi üzletben és online kapható, majd 2025-ig a teljes Birkenstock termékskálában elérhető lesz – számolt be a Retail Dive.

Az új BIRKENSTOCK üzlet bejárata Párizsban, a 17 Rue des Archives, 75004 Marais címen
Kapcsolódó cikkeink
Száz új üzletet nyit idén a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország legalább 100 új üzlet megnyitását tervezi 2025-ben,…
Tovább olvasom >Megnyitotta 3000. európai üzletét az Action Olaszországban
Mérföldkőhöz érkezett az európai non-food diszkontlánc, az Action: megnyitotta 3000.…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >