Az olcsóbb alkohol felé mozdult a piac
Folyamatosan nő a kereslet a budapesti IFDT Kft.-nél az olcsóbb, de még minőségi borok és párlatok iránt. A trend annyira egyértelmű, hogy a cég négyszer annyi kedvezőbb áru alkoholos terméket forgalmaz, mint korábban, ezért raktárát is bővítenie kellett.
Egyértelműen kevesebbet költenek az emberek szeszes italokra, ám úgy tűnik, hogy inkább a minőség terén hajlandóak engedményekre. Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú bor- és párlatkereskedőnek, az 1997-ben alapított budapesti IFDT Kft.-nek bővítenie kellett raktárkapacitását, hogy legyen hely annak a mintegy 640 új raklapnak, amennyivel több palackot adnak el. A cég bevétele nem nőtt arányosan az eladott mennyiséggel, mivel a forgalom emelkedését a korábbinál lényegesen olcsóbb termékekből realizálták.
Az italok temperálását is lehetővé tevő, korszerűsített, modern raktárterület és a megnövekedett darabszám kiszolgálásához informatikai fejlesztés, átfogó modernizálás, vállalatirányítási rendszer bevezetése, piacra jutást segítő beruházás, illetve több targonca és magasállvány-rendszer is szükséges volt.
A megnövekedett raktárkapacitás, illetve az új technológiák a portfolió bővítését is lehetővé teszik, ezért a beruházásból a jelenleg 16 főt – ami a beruházás végeztével 18 főre emelkedik – foglalkoztató, 1,5 milliárdos forgalmú cég az üzleti eredmény 15 százalékos javulását várja.
Az összesen 162,8 milliós projektnek az Európai Unió KMOP-1.2.1-11/B-2012-0011 kódszám alatt, 30 százalékos, 48,8 millió forintos támogatást nyújtott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >