Az olcsóbb alkohol felé mozdult a piac
Folyamatosan nő a kereslet a budapesti IFDT Kft.-nél az olcsóbb, de még minőségi borok és párlatok iránt. A trend annyira egyértelmű, hogy a cég négyszer annyi kedvezőbb áru alkoholos terméket forgalmaz, mint korábban, ezért raktárát is bővítenie kellett.
Egyértelműen kevesebbet költenek az emberek szeszes italokra, ám úgy tűnik, hogy inkább a minőség terén hajlandóak engedményekre. Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú bor- és párlatkereskedőnek, az 1997-ben alapított budapesti IFDT Kft.-nek bővítenie kellett raktárkapacitását, hogy legyen hely annak a mintegy 640 új raklapnak, amennyivel több palackot adnak el. A cég bevétele nem nőtt arányosan az eladott mennyiséggel, mivel a forgalom emelkedését a korábbinál lényegesen olcsóbb termékekből realizálták.
Az italok temperálását is lehetővé tevő, korszerűsített, modern raktárterület és a megnövekedett darabszám kiszolgálásához informatikai fejlesztés, átfogó modernizálás, vállalatirányítási rendszer bevezetése, piacra jutást segítő beruházás, illetve több targonca és magasállvány-rendszer is szükséges volt.
A megnövekedett raktárkapacitás, illetve az új technológiák a portfolió bővítését is lehetővé teszik, ezért a beruházásból a jelenleg 16 főt – ami a beruházás végeztével 18 főre emelkedik – foglalkoztató, 1,5 milliárdos forgalmú cég az üzleti eredmény 15 százalékos javulását várja.
Az összesen 162,8 milliós projektnek az Európai Unió KMOP-1.2.1-11/B-2012-0011 kódszám alatt, 30 százalékos, 48,8 millió forintos támogatást nyújtott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >