Az olaszországi Conad „Hey Conad” néven indítja el online bevásárlási szolgáltatását
Olaszország vezető szupermarketláncának, a Cia-Commercianti Indipendenti Associatinak egyik tagja, a Conad március végétől online bevásárlási szolgáltatást indított. A lánc új multichannel stratégiájának részét képező „Hey Conad” kezdetben Forli-Cesena tartományban lesz elérhető, melyet további – összesen 42 – helyszín követ.
A fogyasztók vásárlásaikat a szolgáltatás keretében egy erre létrehozott weboldalon intézhetik, ahol kiválaszthatják azt is, hogy a rendelést otthonukba szállítva, vagy a legközelebbi üzletben, esetleg csomagautomatában kívánják átvenni.
A kínálatban mintegy 10 000 árucikk szerepel a friss, a fagyasztott és szárított kategóriákból. A rendelések összekészítéséről mintegy 70 alkalmazott gondoskodik a cég egyik dark store-jában.
Kapcsolódó cikkeink
Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Megnyitotta 3000. európai üzletét az Action Olaszországban
Mérföldkőhöz érkezett az európai non-food diszkontlánc, az Action: megnyitotta 3000.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >