Az olaszországi Conad „Hey Conad” néven indítja el online bevásárlási szolgáltatását
Olaszország vezető szupermarketláncának, a Cia-Commercianti Indipendenti Associatinak egyik tagja, a Conad március végétől online bevásárlási szolgáltatást indított. A lánc új multichannel stratégiájának részét képező „Hey Conad” kezdetben Forli-Cesena tartományban lesz elérhető, melyet további – összesen 42 – helyszín követ.
A fogyasztók vásárlásaikat a szolgáltatás keretében egy erre létrehozott weboldalon intézhetik, ahol kiválaszthatják azt is, hogy a rendelést otthonukba szállítva, vagy a legközelebbi üzletben, esetleg csomagautomatában kívánják átvenni.
A kínálatban mintegy 10 000 árucikk szerepel a friss, a fagyasztott és szárított kategóriákból. A rendelések összekészítéséről mintegy 70 alkalmazott gondoskodik a cég egyik dark store-jában.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Olaszországban is elindult a Kaufland online piactere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olaszországban vezeti be az Illycaffè a Coffee-B rendszert
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az olasz idegenforgalomban dolgozók eltérően értékelik a nyári szezon eredményeit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Exportbajnok innovációval a cukorpiaci kanyarban – budapesti iparági kerekasztal az édességgyártók versenyképességéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >