Az olaszországi Conad „Hey Conad” néven indítja el online bevásárlási szolgáltatását
Olaszország vezető szupermarketláncának, a Cia-Commercianti Indipendenti Associatinak egyik tagja, a Conad március végétől online bevásárlási szolgáltatást indított. A lánc új multichannel stratégiájának részét képező „Hey Conad” kezdetben Forli-Cesena tartományban lesz elérhető, melyet további – összesen 42 – helyszín követ.
A fogyasztók vásárlásaikat a szolgáltatás keretében egy erre létrehozott weboldalon intézhetik, ahol kiválaszthatják azt is, hogy a rendelést otthonukba szállítva, vagy a legközelebbi üzletben, esetleg csomagautomatában kívánják átvenni.
A kínálatban mintegy 10 000 árucikk szerepel a friss, a fagyasztott és szárított kategóriákból. A rendelések összekészítéséről mintegy 70 alkalmazott gondoskodik a cég egyik dark store-jában.
Kapcsolódó cikkeink
Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >