Az olasz fagylalt és a tökéletes hűvös harmóniája
Az olasz fagylalt, közismertebb nevén gelato, nem csupán egy egyszerű édesség, hanem a kulináris művészet egyik csúcsa, amelyet generációk óta tökéletesítenek Olaszországban. Az előrejezések szerint az idei nyár különösen forrónak ígérkezik, és nincs is jobb módja a hűsölésnek, mint egy igazi olasz fagylalt! Gianni Annoni segítségével a Gelateria Pomo D’oro bemutatja legújabb fagylaltkínálatát, melyet a legjobb alapanyagokból, hagyományos receptek alapján készítenek és a Candy hűtőinek köszönhetően a legtökéletesebb hőfokon kínálnak. Ezen felül a Candy Hoover Hungary Kft. az idei évtől új arculatot vezet be, amely még inkább tükrözi innovatív termékeit.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/06/1000000323-225x300.jpg)
Gazdag ízvilágú, de könnyű desszert
Az olasz fagylalt, vagyis gelato, híres a krémességéről és mennyei ízéről. A hagyományos olasz receptúra alapján készült fagylalt friss tejet, tejszínt és természetes ízesítőket tartalmaz, melyeket gondosan válogatott gyümölcsökkel és magvakkal egészítenek ki. Kevesebb zsírt tartalmaz, mint a hagyományos fagylalt, ami miatt intenzívebben érzhetők az ízek. A keverése során kevesebb levegőt juttatnak az alapanyagok közé, ami sűrűbb és krémesebb textúrát eredményez. Legyen szó egy hagyományos fagylaltról, vagy akár egy vízalapú sorbet-ról, az eredmény mindenképp egy gazdag ízvilágú, de könnyű desszert.
„Nagy öröm a Candyvel való együttműködésem, ugyanis termékeiket rendkívül széles spektrumban tudom használni a konyhában. Legyen szó meleg ételről, italról vagy akár desszertről az elkészítési vagy a tárolási folyamat során nagy segítségemre vannak az olasz gyökerekkel rendelkező Candy gépek. A hűtőkben található Total No Frost technológia megakadályozza például a dér és a jégréteg kialakulását – egy kompresszorból és egy párologtatóból álló rendszer révén -, és közvetve így ahhoz is hozzájárul, hogy a fagylaltunk még az általunk elképzeltnél is krémesebb legyen”
– hangsúlyozta Gianni Annoni.
A megfelelő hűtés fontossága
A fagylaltkészítés egyik legkritikusabb eleme a megfelelő hűtés. A gelato készítése során az alapanyagokat 4-6 °C hőmérsékleten kell tartani, míg a kész fagylaltot -14 és -12 °C között kell tárolni. A pontos hőmérséklet-szabályozás biztosítja a krémes állagot és a megfelelő szerkezetet. A fagylalt tárolása során a páratartalom szabályozása is fontos, hogy elkerüljük a kristályosodást és megőrizzük a fagylalt simaságát. A fagylaltot légmentesen záródó edényekben tegyük el, hogy megőrizzük a frissességet és megakadályozzuk az ízek és illatok keveredését.
Az olasz fagylalt és a tökéletes hűvös harmóniája
A Candy folyamatosan fejleszti készülékeit annak érdekében, hogy vásárlóinak még professzionálisabb és modernebb felhasználói élményt nyújthasson, azonban a naprakészséget a cég saját magával szemben is megköveteli. Az idei évben fontos mérföldkőhöz érkezett a vállalat, ugyanis merőben új arculatot vezet be.
„Hiszünk az innovációban, hisz’ termékeink a legmodernebb technológia fejlesztések alkalmazásával készülnek annak érdekében, hogy vásárlóinknak minél inkább megkönnyítsük a mindennapos házimunkát. Nemcsak háztartási készülékeink esetében tartjuk fontosnak a megújulást és a naprakészséget, hanem a márka esetében is. Ennek okán büszkén jelenthetem be, hogy a Candy az idei év második felétől megújítja logóját és új arculatot vezet be, ami még inkább tükrözi termékei korszerűségét és minőségét”
– emelte ki Rózsa Márton, a Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A fagylaltra már nem csak édességként tekintenek az olaszok
Az Olasz Külkereskedelmi Intézet meghívására érkezett Budapestre Gian Luca Cavi,…
Tovább olvasom >Új márkanagykövet és brandnépszerűsítő kampány a Candy-nél
Átfogó marketing- és reklámkampányt indít a Candy márka Magyarországon. Az…
Tovább olvasom >Vezető háztartásigép-márka tart a magyar piacra
A magyar piacon is megjelenik a világ vezető nagy háztartásigép-márkája,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Működne Magyarországon a boltok elleni bojkott?
Az elmúlt napokban egyre nagyobb figyelmet kapott az a közösségi…
Tovább olvasom >Nem nyitott üzletet Nyíregyházán a Mere, törölték a nyilvántartásból
Bár korábban bejelentették, hogy a spártai spórolásáról ismert orosz diszkontlánc,…
Tovább olvasom >