Az OBI megerősíti piacvezető pozícióját Magyarországon

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 03. 27. 10:58

Az OBI három új áruházat nyit még a tavasszal Magyarországon, Budapest környékén, az M0 autóút mellett. Az áruházak a budakalászi, a fóti és soroksári bevásárlóközpontokban nyitnak majd.

Az új áruházak alapterülete 10.000 és 13.000 négyzetméter között lesz, és mintegy 200 embernek biztosítanak munkahelyet. A március elején Győrben megnyílt áruházzal együtt az OBI ezzel 28-ra bővíti majd áruházainak számát, ezek közül 9 Budapest környékén található.
Az OBI tovább erősíti piacvezető pozícióját Magyarországon, és ez a mostani bővülés bizonyítéka annak, hogy célzott befektetésekkel és ügyfélközpontúsággal a növekedés még nehéz piaci körülmények között is lehetséges.

OBI – a vezető márka a németországi és kelet-európai barkácspiacon

Az OBI a németországi barkácspiac vezető szereplője. Az első áruházát 1970-ben nyitotta meg Németországban, a külpiacon 1991-től folytatja sikersorozatát. Nem egészen 5 évvel később az OBI már Európa nagy részén egyike volt a vezető barkácspiaci szereplőknek.

Az OBI több mint 580 áruházat működtet Európa-szerte. A cégnek a németországi anyavállalati piac mellett több mint 340 áruháza van 12 európai országban: Ausztriában, Bosznia-Hercegovinában, Csehországban, Horvátországban, Lengyelországban Magyarországon, Olaszországban, Oroszországban, Romániában, Svájcban, Szlovéniában és Ukrajnában.
Az OBI a Tengelmann Csoport tagja, jelenleg több mint 43.700 főt foglalkoztat. A cég 2012-ben 6,9 milliárd euró árbevételt ért el.

A cég 1994-ben nyitotta meg első áruházát Magyarországon. Legutóbb 2013 márciusában Győrben és 2011-ben a KÖKI Terminálon bővült az OBI áruházak sora. A cég így jelenleg Budapesten és környékén 6, vidéken pedig 19 áruházzal rendelkezik. Az OBI Magyarországon 181.000 négyzetméter alapterületen működik, közel 1900 munkatársat foglalkoztat.

Kapcsolódó cikkeink