Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 06. 30. 09:48

Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges intelligenciára épülő megoldásokkal gyorsítsa fel a szépségipari innovációt és személyre szabott élményeket nyújtson fogyasztóinak.

A partnerség középpontjában a 3D termékmegjelenítés és a generatív AI áll, amelyek az NVIDIA AI Enterprise platformjára épülve teszik lehetővé a kreatív, személyre szabott tartalmak gyors és skálázható fejlesztését, különösen az e-kereskedelmi és közösségi média kampányokban – számolt be a Retail Asia.

A L’Oréal már eddig is élen járt az AI-alkalmazásban: CREAITECH nevű házon belüli generatív AI-platformja 3D-s termékmegjelenítésekkel támogatja a marketingkampányok gyorsabb előállítását. Emellett a Noli, a vállalat AI-alapú multi-brand szépségápolási piactere, több mint egymillió bőradatpont alapján ajánl személyre szabottan termékeket.

A Noli legújabb fejlesztése az AI Refinery, amelyet az NVIDIA és az Accenture együttműködésével, a Microsoft Azure felhőalapú infrastruktúráján hoztak létre. Az AI Refinery célja, hogy felgyorsítsa a mesterséges intelligencián alapuló tesztelési és bevezetési folyamatokat, így a L’Oréal még rugalmasabban tud reagálni a folyamatosan változó fogyasztói igényekre.

Kapcsolódó cikkeink