Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 07. 25. 10:16

Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikkeket gyártó cégének az adózott eredménye és a bevétele az idei első hat hónapban éves összevetésben.

A cég honlapján olvasható, hogy az adózott eredménye 22 százalékkal, 5,7 milliárd euróra csökkent az egy évvel korábbi 7,27 milliárd euróról. A folytatódó tevékenységekből származó nyereség 15 százalékkal, 9 milliárd euróra esett vissza.

A bevétel 4 százalékkal, 41,68 milliárd euróról, 39,81 milliárd euróra mérséklődött. A bevételek árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus csökkenése 3 százalék volt.

Az LVMH divat- és bőráruk szegmensében a bevétel 8 százalékkal, 19,12 milliárd euróra esett. A divat- és bőráruk adják az LVMH bevételének csaknem felét.

A kiskereskedelmi üzletláncok (Sephora, DFS és a Le Bon Marché) bevétele gyakorlatilag nem változott, 8,62 milliárd euró volt.

A parfümökből és kozmetikumokból származó bevétel 1 százalékkal, 4,08 milliárd euróra csökkent.

Az alkoholos italok értékesítése 8 százalékkal, 2,59 milliárd euróra, az órák és ékszerek értékesítése pedig 1 százalékkal, 5,09 milliárd euróra süllyedt.

Kapcsolódó cikkeink