Az LG mesterséges intelligenciával felvértezett okostelefonja New Yorkban és Szöulban debütál
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy az LG G7ThinQ felsőkategóriás okostelefon hivatalos bemutatóját május 2-án a New York-i Metropolitan West rendezvényközpontban, Szöulban pedig május 3-án az I’PARK bevásárlóközpontban tartja meg. Az LG G7ThinQ az első olyan G-szériás okostelefon, amely a ThinQ márkanévvel debütál. Az LG ezzel a márkanévvel jelöli minden olyan háztartási eszközét, fogyasztói elektronikai termékét és szolgáltatását, amely mesterséges intelligenciát (Artificial Intelligence, AI) alkalmaz.
Az LG V30SThinQ koncepcióját továbbfejlesztve az LG G7ThinQ az első olyan LG okostelefon, amelyben a mesterséges intelligencia az alapfunkciók közé tartozik. A V30SThinQ AI-funkciói a leggyakrabban használt opciókat tették kényelmesebbé — ilyen például a hangfelismerés és a Vision AI kamerás képfelismerés. Az LG G7ThinQ már a további LG eszközökkel, például a háztartási berendezésekkel és a televíziókkal is könnyen összekapcsolható.
„Itt az idő, hogy a gyártók különös figyelmet fordítsanak vásárlóik valódi szükségleteire és felhasználói igényeire” — mondta Hwang Jeong-hwan, az LG mobilkommunikációs divíziójának elnöke. — „Az LG G7ThinQ telefonnal az LG továbbra is teljesíti ígéretét, amely szerint a vállalat alapvető technológiáit a valós vásárlói igények határozzák meg. Készülékeinkben ezért a mesterséges intelligencia nem csupán egyszerű funkció, hanem a felhasználói élmény fontos része.”
Kapcsolódó cikkeink
Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >Ez az 5 leggyakoribb mítosz a légkondicionálókkal kapcsolatban
A forró nyári hónapokban újra előtérbe kerülnek a légkondicionálók, amelyek…
Tovább olvasom >Rangos fenntarthatósági tanúsítványokat érdemeltek ki az LG 2025-ös OLED televíziói
Világszerte elismert fenntarthatósági tanúsítványokat kaptak az LG Electronics (LG) 2025-ös…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >