Az LG a Microsofttal közösen fejleszti üzleti megoldásait
Az LG a Microsoft Azuze felhő- és AI-technológiáival erősíti saját autós infotainment- és épületmenedzsment-rendszerét.
Az LG Electronics (LG) immár a Microsofttal közösen dolgozik saját autós infotainment- és épületmenedzsment-rendszerein, valamint egyéb üzleti megoldásain. Az LG a 2020-as CES-en jelentette be, hogy a Microsoft Azure felhő- és mesterségesintelligencia-technológiáinak segítségével gyorsítja fel B2B divíziójának digitális transzformációját, ezzel pedig az üzletág növekedését is.
Az LG és a Microsoft egy éve kezdte meg együttműködését azzal a céllal, hogy tovább erősödjön az LG önvezetőautó- és infotainmentrendszer-üzletága. A partnerség révén az LG az autóipari szektoron túl egészen a kereskedelmi szektorig kibővítheti új projektjei fókuszát.
Az LG tovább erősíti épületfelügyeleti rendszereit: az energiafelhasználást irányító megoldását (Building Energy Control, BECON) alkalmassá teszi a HVAC- (azaz a fűtést, szellőztetést és légkondicionálást végző) rendszerek vezérlésére, amelyek még hatékonyabbá válnak az Azure használatával. Miközben már meglévő BECON rendszerét világszerte a Microsoft támogatásával egészíti ki, a vállalat a BECON következő verzióját már a kezdetektől a Microsoft Azure big data és hibrid felhő és AI technológiájával fejleszti.
Az Azure-ral való integráció az LG autós infotainment megoldását is tovább fejleszti. A rendszer, amely a jövő összekapcsolt járműveibe készül, az LG webOS Auto és a Microsoft összekapcsolt autós platformok kombinációjára épül. A webOS Auto következő verzióját az LG további ember-gép felületekkel (human machine interface, HMI) egészíti ki, amelyek elsősorban az autós szórakoztatás élményét és az autóban zajló munka hatékonyságát segítik majd.
Az LG infotainment rendszerei az LG saját virtuális személyiasszisztens-technológiáit a Microsoft, valamint az autógyártók saját virtuális személyi asszisztenseivel integrálják, így számos összekapcsolt szolgáltatást kínálnak a végfelhasználók számára, és egyben a márkaélményt is jobbá teszik. Ezt az innovatív HMI-szoftverplatformot arra tervezték, hogy javítsa az új digitális szolgáltatások üzleti hasznosíthatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >A 3,01 literes üdítőspalackok vitája: nem szándékos rendszerkerülés, hanem átmeneti megoldás
A magyar piacon megjelenő, 3,01 literes üdítőspalackok körüli vita kapcsán…
Tovább olvasom >