Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas Vezetés Ellen (MADD) szervezet és az Uber közös kampányt indítottak „Take a Minute. Make a Plan” („Állj meg egy percre és tervezz!”) címmel az Egyesült Államokban, amely arra igykeszik rábítni az amerikaifutball-rajongókat, hogy szánjanak egy percet annak átgondolására, hogyan jutnak biztonságban haza a sportesemények után.
Az NFL első szeszesital-szponzoraként a Diageo különösen fontosnak tartja, hogy felhívja a figyelmet az ittas vezetés veszélyeire. Adatok szerint egy átlagos NFL-rajongó heti 690 percet foglalkozik a sporttal, és minden tizenkettedik néző túllépi a biztonságos vezetéshez szükséges alkoholszintet. A kampány célja, hogy megmutassa: egyetlen percnyi tervezéssel elkerülhetők az ittas vezetés okozta tragédiák.
A kampány központi üzenete, hogy a meccsnapi szokások – például a mezek kiválasztása vagy a baráti összejövetelek – mellett a biztonságos hazajutás megtervezése is az események szerves része kellene, hogy legyen. Stephanie Childs, a Diageo North America vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke szerint: „Egyetlen perc stratégiai gondolkodás mindent megváltoztathat. Ezzel az egyszerű, de hatékony üzenettel inspiráljuk az embereket, hogy felelősen ünnepeljenek és soha ne vezessenek ittas állapotban.”
A kampány többcsatornás marketingeszközökkel dolgozik, beleértve digitális, nyomtatott és stadionbeli reklámokat, valamint az NFL mérkőzései alatt sugárzott tartalmakat. Az Uber különleges kedvezménykódokat is kínál a szurkolóknak a biztonságos hazajutást támogatandó.
Stacey D. Stewart, a MADD vezérigazgatója kiemelte, hogy az Egyesült Államokban naponta 37 ember veszíti életét ittas vezetés miatt. Szerinte ez az együttműködés segíthet megelőzni a tragédiákat.
A kampány egészen az NFL-szezon végéig tart, beleértve a 2025-ös Super Bowl LIX-et is New Orleansban.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Tovább fokozzuk az agrárgazdasági együttműködésünket az Egyesült Államokkal
Új dimenziók nyílnak hazánk és az Egyesült Államok között az…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >