Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas Vezetés Ellen (MADD) szervezet és az Uber közös kampányt indítottak „Take a Minute. Make a Plan” („Állj meg egy percre és tervezz!”) címmel az Egyesült Államokban, amely arra igykeszik rábítni az amerikaifutball-rajongókat, hogy szánjanak egy percet annak átgondolására, hogyan jutnak biztonságban haza a sportesemények után.
Az NFL első szeszesital-szponzoraként a Diageo különösen fontosnak tartja, hogy felhívja a figyelmet az ittas vezetés veszélyeire. Adatok szerint egy átlagos NFL-rajongó heti 690 percet foglalkozik a sporttal, és minden tizenkettedik néző túllépi a biztonságos vezetéshez szükséges alkoholszintet. A kampány célja, hogy megmutassa: egyetlen percnyi tervezéssel elkerülhetők az ittas vezetés okozta tragédiák.
A kampány központi üzenete, hogy a meccsnapi szokások – például a mezek kiválasztása vagy a baráti összejövetelek – mellett a biztonságos hazajutás megtervezése is az események szerves része kellene, hogy legyen. Stephanie Childs, a Diageo North America vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke szerint: „Egyetlen perc stratégiai gondolkodás mindent megváltoztathat. Ezzel az egyszerű, de hatékony üzenettel inspiráljuk az embereket, hogy felelősen ünnepeljenek és soha ne vezessenek ittas állapotban.”
A kampány többcsatornás marketingeszközökkel dolgozik, beleértve digitális, nyomtatott és stadionbeli reklámokat, valamint az NFL mérkőzései alatt sugárzott tartalmakat. Az Uber különleges kedvezménykódokat is kínál a szurkolóknak a biztonságos hazajutást támogatandó.
Stacey D. Stewart, a MADD vezérigazgatója kiemelte, hogy az Egyesült Államokban naponta 37 ember veszíti életét ittas vezetés miatt. Szerinte ez az együttműködés segíthet megelőzni a tragédiákat.
A kampány egészen az NFL-szezon végéig tart, beleértve a 2025-ös Super Bowl LIX-et is New Orleansban.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Segítő kutyákat támogat a Persil szeptemberi kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ismét érkezik a Miller Mix kampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb résszel folytatódik az Unicum Páratlan Páros kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >