Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas Vezetés Ellen (MADD) szervezet és az Uber közös kampányt indítottak „Take a Minute. Make a Plan” („Állj meg egy percre és tervezz!”) címmel az Egyesült Államokban, amely arra igykeszik rábítni az amerikaifutball-rajongókat, hogy szánjanak egy percet annak átgondolására, hogyan jutnak biztonságban haza a sportesemények után.
Az NFL első szeszesital-szponzoraként a Diageo különösen fontosnak tartja, hogy felhívja a figyelmet az ittas vezetés veszélyeire. Adatok szerint egy átlagos NFL-rajongó heti 690 percet foglalkozik a sporttal, és minden tizenkettedik néző túllépi a biztonságos vezetéshez szükséges alkoholszintet. A kampány célja, hogy megmutassa: egyetlen percnyi tervezéssel elkerülhetők az ittas vezetés okozta tragédiák.
A kampány központi üzenete, hogy a meccsnapi szokások – például a mezek kiválasztása vagy a baráti összejövetelek – mellett a biztonságos hazajutás megtervezése is az események szerves része kellene, hogy legyen. Stephanie Childs, a Diageo North America vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke szerint: „Egyetlen perc stratégiai gondolkodás mindent megváltoztathat. Ezzel az egyszerű, de hatékony üzenettel inspiráljuk az embereket, hogy felelősen ünnepeljenek és soha ne vezessenek ittas állapotban.”
A kampány többcsatornás marketingeszközökkel dolgozik, beleértve digitális, nyomtatott és stadionbeli reklámokat, valamint az NFL mérkőzései alatt sugárzott tartalmakat. Az Uber különleges kedvezménykódokat is kínál a szurkolóknak a biztonságos hazajutást támogatandó.
Stacey D. Stewart, a MADD vezérigazgatója kiemelte, hogy az Egyesült Államokban naponta 37 ember veszíti életét ittas vezetés miatt. Szerinte ez az együttműködés segíthet megelőzni a tragédiákat.
A kampány egészen az NFL-szezon végéig tart, beleértve a 2025-ös Super Bowl LIX-et is New Orleansban.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új piacokon is kapható lesz a Johnnie Walker Black Ruby whisky
A tavalyi tesztidőszak után globálisan is bevezeti a Johnnie Walker…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >