Az italvilág forradalmasítása
A világhálón fellelhető hihetetlenül nagy mennyiségű információt, tudást az AI olyan sebességgel képes feldolgozni, összefüggéseket feltárni, ami az emberek számára szinte felfoghatatlan. Birtokában van az italokkal kapcsolatos átfogó ismereteknek is – beleértve azok összetevőit, eladási eredményeit, egészségügyi kutatásokat, ajánlásokat, fogyasztói visszajelzéseket –, sőt, elemzéseibe be tudja építeni a legújabb trendeket és információkat is.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Amikor a Hell Energy megbízta az AI-t egy új, számára tökéletes energiaital kifejlesztésével, a mesterséges intelligencia ezt az óriási mennyiségű információt feldolgozva alkotta meg az általa legjobbnak tartott receptet. A termék július óta elérhető.
Tavasszal a piacra került az első magyar AI-tervezte sör is, a Kiwi Coast IPA. A HopTop sörfőzdében készült italnak nemcsak a receptjét, de a nevét és kiszerelését is mesterséges intelligencia tervezte. //
Kapcsolódó cikkeink
AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Százból huszonkét magyar tart a humanoid robotoktól
Ha valakinek van felesleges 12–14 millió forintja, januártól már Magyarországon…
Tovább olvasom >Vegyes érzelmekkel viszonyulnak a magyarok a humanoid robotokhoz
Januártól 12–14 millió forintos áron már Magyarországon is elérhetők a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Részben az utaztatási cégek részvényeinek árfolyamcsökkenése húzza le az európai tőzsdéket
Gyengültek a vezető európai tőzsdemutatók péntek délelőtt elsősorban az utaztatási…
Tovább olvasom >Visit Hungary: Pest, Győr-Moson-Sopron és Komárom-Esztergom adta a legtöbb belföldi turistát tavaly
Minden korábbinál több, közel 18 millió turista érkezett a hazai…
Tovább olvasom >Szakmának és szakembernek egyaránt elismerés
Kőrösi Csoma Sándor-díjat kaptak a Magyar Cukrász Ipartestület vezetői. A…
Tovább olvasom >