Az iroda változik – az ULINK örök!
Május az ULINK-hónap. Az idei ULINK – Volt Unileveresek Kapcsolati Köre találkozó mégis más volt. Új helyszín, új iroda, ami a körülményeket alapvetően meghatározza, bár a cím hasonló (így többen persze a régi irodában kezdték az estét): Váci út, de most a másik oldalon, és egy kicsit közelebb esik a városhoz, mint az előző.
Új irodába költözött a cég, zöld koncepció, sok változás, XXI. századi megoldások. A recepción nyomtatott útmutatót adnak a vendégnek is, mit és hogyan kell tenni, ha váratlan esemény történik. Felhasználják az esővizet, energiatakarékos a világítás, szóval a megváltozott körülmények új hangulatot teremtettek.
Tegyünk jót!
Az idei év mottója, a Tegyünk jót! jelmondattal fogalmazódott meg.
Négy beszélgetőpartnerem, akik mindegyike egy-egy civil szervezetet mutatott be, láttatták, hogy van mit tenni. Nemcsak pénzre gondolok, hanem segítő kézre, hozzáállásra, kapcsolatrendszerre. Az ULINK alapvető célja, hogy jó ügyekre, egymás segítésére használjuk az évek óta ápolt kapcsolatokat.
Lehet ez SOS gyerekfalu, Csodalámpa Alapítvány, Patrónus Ház vagy éppen a Lánchíd Klubnak a Lánchíd Alapítvány kezdeményezése, az a fontos, Tegyünk jót! Kinek természete, hozzáállása, elkötelezettsége vagy akár pénztárcája szerint támogassuk azokat a szervezeteket, embereket, akik hivatásuknak tekintik a gondoskodást, törődést, támogatást, és ezért dolgozni, tenni is hajlandók.
Hallhattunk új tervekről és már bejáratott koncepciókról is, mindegyikben azonos volt a metódus, a megközelítés. Érezhetően a téma megérintette a résztvevőket, ami hatott a hangulatra is. Elgondolkodtunk: mi mit is teszünk másokért? Persze mindenkinek a saját élete, karrierje, családjának a boldogulása az első, de emellett hasznos és lélekemelő, ha másokért is tehetünk valami jót.
Sorsok, jegyek
Kreatív, külföldről nemrég haza érkezett kollégánk kihasználta a kapcsolatokból adódó lehetőséget, és egy új sportágat ismertetett meg velünk, a PÁDEL-t. Ő jól tudja a külföldön szerzett tapasztalok által, hogy mennyi mindent jelentenek és jelenthetnek a kapcsolatok, pláne, ha új dolgot akarunk elterjeszteni.
A civil szervezetekre is érvényes ez a szabály, nem sokan és sokszor élnek vele, ezért is tartottam fontosnak, hogy elmondhassák, mit, hogyan tesznek vállalkozásuk sikeréért. A teljesítmény az első, de a kellő PR és kommunikáció, valamint a kapcsolati tőke együtt csodákra is képes.
Az este egyik csúcspontja a tombolajáték volt, amely mutatta, milyen sok területre, céghez kerültek volt kollégáink. Felajánlásaik nyomán sokaknak volt szerencséje, és szuper ajándékok által ismerkedhetnek meg más cégek termékeivel.
Külföldi vendégünk is érkezett Szingapúrból, egy korábbi vezetőnk, akitől sokat tanulhattunk akkor és most is a nemzetközi üzleti életről.
Az ULINK-események egyik fő kelléke a jó gasztronómia, és ez idén sem volt másként. A FOODS Solution üzletág séfjei újfent kitettek magukért, kiváló menüt kínáltak a társaságnak.
Fontos a tájékoztatás is, hogy minden régi kolléga továbbkövethesse,
mi történik a fészekben – aktuális hírek a cégről, márkákról, kollégákról
Növekszik a háló
A kapcsolati háló növekszik, egyre többen csatlakoznak a ULINK-körhöz, mely most már az éves, egyszeri alkalmon túl, évente kétszer szakmai programot is kínál a volt és mostani unileveres kollégáknak. Minden évben, a találkozó után frissítjük a címlistát, amely jó forrás, lehetőség, hogy a kapcsolatokat ne csak ápoljuk, hanem használjuk is.
A kapcsolat érték – használd! Nem győzöm hangsúlyozni ezt az egyszerű, de nagyszerű gondolatot, illetve módszert, amely az élet valamennyi területén segíthet, amikor szükségünk van rá. Több mint 90 cég vezető munkatársa tagja ennek a körnek, amely szinte a gazdasági élet valamennyi szektorát magába foglalja.
Hiszem és bízom benne, hogy a ULINK kapcsolati háló valóban örök és fenntartható, személyes példánkkal bizonyítva a sikeres kapcsolatépítés technikáit. Az új, feltörekvő unileveres generációk is nyomdokainkba lépnek, és folytatják, megőrzik a már 11 éve tartó folyamatot.
1992 óta sok idő telt el, de a kezdeti évek sikereire érdemes és lehet építkezni! //
Kapcsolódó cikkeink
Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >A Unilever növekedését legerősebb márkái támogatják
Erőteljes növekedést könyvelhetett el az Unilever 2024 a harmadik negyedévében,…
Tovább olvasom >Lezárult az Unilever oroszországi és fehéroroszországi operációjának eladása
Az Unilever bejelentette, hogy eladta oroszországi és fehéroroszországi operációját a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >