Az Intersport Deutschland terjeszkedési tervei: 100 új üzlet a következő évben
Az Intersport Deutschland, Németország vezető sportkiskereskedelmi láncának, nagyszabású terjeszkedési tervet jelentett be, melynek célja az üzletek hálózatának bővítése. A tervek szerint a következő évben 100 új üzletet nyitnának, elsősorban közepes méretű városokban, ezzel az üzletek száma 500-ra nőne. Ez az Intersport életében az egyik legnagyobb bővülést jelentené az 1989-es berlini fal leomlása óta.
Az ambiciózus terjeszkedési terv azt tükrözi, hogy az Intersport Deutschland elkötelezett a fizikai üzletek reneszánszának támogatása mellett. Az emberek növekvő egészség- és fitnesztudatosságát kihasználva az Intersport terjeszkedése lehetővé teszi, hogy a sportruházati és kiegészítők piacán tovább erősödjön.
Alexander von Preen, a vállalat vezérigazgatója, szerint ez a lépés egy „helyhez kötött kiskereskedelem reneszánszát” jelenti, melyet az emberek növekvő érdeklődése a mozgás, az egészséges életmód iránt táplál. Von Preen hangsúlyozza, hogy a sportruházati piac Németországban jelentős növekedést mutat, és úgy véli, hogy az Intersport ezen piac egyharmadát birtokolhatja 2030-ra.
A terjeszkedési terv célja az elmúlt években bezárt áruházak és független sportboltok űrét betölteni. Az Intersport Deutschland optimista a Covid-19 járvány utáni időszakra nézve, és hisz a fizikai boltok és az online értékesítés kombinálásában. Von Preen kiemelte, hogy Németország városközpontjai fejlődnek és zöldebbek lesznek, ami előnyös lehetőséget teremt az Intersport számára a terjeszkedéshez ezeken a területeken.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >