Az Intersport Deutschland terjeszkedési tervei: 100 új üzlet a következő évben
Az Intersport Deutschland, Németország vezető sportkiskereskedelmi láncának, nagyszabású terjeszkedési tervet jelentett be, melynek célja az üzletek hálózatának bővítése. A tervek szerint a következő évben 100 új üzletet nyitnának, elsősorban közepes méretű városokban, ezzel az üzletek száma 500-ra nőne. Ez az Intersport életében az egyik legnagyobb bővülést jelentené az 1989-es berlini fal leomlása óta.
Az ambiciózus terjeszkedési terv azt tükrözi, hogy az Intersport Deutschland elkötelezett a fizikai üzletek reneszánszának támogatása mellett. Az emberek növekvő egészség- és fitnesztudatosságát kihasználva az Intersport terjeszkedése lehetővé teszi, hogy a sportruházati és kiegészítők piacán tovább erősödjön.
Alexander von Preen, a vállalat vezérigazgatója, szerint ez a lépés egy „helyhez kötött kiskereskedelem reneszánszát” jelenti, melyet az emberek növekvő érdeklődése a mozgás, az egészséges életmód iránt táplál. Von Preen hangsúlyozza, hogy a sportruházati piac Németországban jelentős növekedést mutat, és úgy véli, hogy az Intersport ezen piac egyharmadát birtokolhatja 2030-ra.
A terjeszkedési terv célja az elmúlt években bezárt áruházak és független sportboltok űrét betölteni. Az Intersport Deutschland optimista a Covid-19 járvány utáni időszakra nézve, és hisz a fizikai boltok és az online értékesítés kombinálásában. Von Preen kiemelte, hogy Németország városközpontjai fejlődnek és zöldebbek lesznek, ami előnyös lehetőséget teremt az Intersport számára a terjeszkedéshez ezeken a területeken.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >