Az interneten születhet újjá a Woolworths
Alig egy hónappal a 807 üzlet bezárása, a teljes csőd után, a világhálón újra éledhet a Woolworths márkanév, amiért a Shop Direct 5-10 millió angol font közötti összeget fizetett a felszámoló Deloittenak.
A Shop Direct, amely üzleti
titokként kezeli a vásárlás összegét,
nem csak a Woolworths nevet szerezte meg magának, de a hozzá
tartozó saját márkák (Ladybird, Kays and
Littlewoods) neveinek jogai is reá szálltak. Az online
áruház várhatóan már a nyáron
megkezdi működését, és elsősorban
gyermekruhát és ajándéktárgyakat
forgalmaz majd. A Shop Direct a kínálattal kapcsolatban
internetes felmérésben kérte ki a potenciális
vásárlók véleményét is.
Néhány óra alatt 20 ezren regisztráltak a
woolworths.co.uk honlapon, hogy elmondják mi mindent látnának
szívesen a Woolworths on-line virtuális polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >