Az interneten születhet újjá a Woolworths
Alig egy hónappal a 807 üzlet bezárása, a teljes csőd után, a világhálón újra éledhet a Woolworths márkanév, amiért a Shop Direct 5-10 millió angol font közötti összeget fizetett a felszámoló Deloittenak.
A Shop Direct, amely üzleti
titokként kezeli a vásárlás összegét,
nem csak a Woolworths nevet szerezte meg magának, de a hozzá
tartozó saját márkák (Ladybird, Kays and
Littlewoods) neveinek jogai is reá szálltak. Az online
áruház várhatóan már a nyáron
megkezdi működését, és elsősorban
gyermekruhát és ajándéktárgyakat
forgalmaz majd. A Shop Direct a kínálattal kapcsolatban
internetes felmérésben kérte ki a potenciális
vásárlók véleményét is.
Néhány óra alatt 20 ezren regisztráltak a
woolworths.co.uk honlapon, hogy elmondják mi mindent látnának
szívesen a Woolworths on-line virtuális polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >