Az innovációk adják a lendületet a hűtött tejdesszerteknek
A hűtött tejpuding kategória az egyik leglendületesebben fejlődő termékkategória volt 2014-ben a Nielsen adatai szerint.
– A fejlődés szempontjából kiemelten fontos az innováció ebben a termékkörben, a fogyasztók ebben a kategóriában minden célcsoportban és csatornában különösen nyitottak és érzékenyek az újdonságokra, a különböző termékkiszerelésekre – hangsúlyozza Varga Eszter, a Dr. Oetker Magyarország Élelmiszer Kft. trade marketing- és kategóriamenedzsere. – Ezentúl a folyamatos reklámtámogatás is elengedhetetlen, hiszen egy-egy hatásos tévékampány vagy vásárlásösztönző akció lényeges változásokat hozhat a piaci erőviszonyokban.
A gyermekek és szüleik körében nagy népszerűségnek örvend a Dr. Oetker Paula pudingcsaládja, amely 4 ízvariációban és 6 különböző változatban érhető el. A termékcsalád kommunikációja kiemelt figyelmet élvez, hiszen a legtöbbet reklámozott hűtött tejpuding volt 2014-ben. (Forrás: Universal McCann).
– A Paula pudingok marketingtámogatása 2015-ben is folytatódott tévéreklámokkal, ajándék-hozzácsomagolással, nyereményjátékokkal, játékos fejlesztőfüzettel, kóstolókkal – idézi fel Varga Eszter. – A hűtött tejpudingoknál kiemelten fontos a folyamatos polci jelenlét és elérhetőség: változatos POS-eszközökkel támogatjuk a termékcsalád megjelenítését az eladóterekben. A legkisebbek örömére pedig létrehoztuk a www.paulavilaga.hu weboldalt, ahol szórakoztató játékokat játszhatnak együtt Paula bocival és barátaival.
A Paula márka a legnagyobb forgalmú, piacvezető hűtött tejpuding termékcsalád (a Nielsen Piackutató által 2012. februártól 2015. januárig tartó időszak során mért értékbeli eladások alapján a teljes magyarországi kiskereskedelmi piacon, a hűtött tejpudingok körében). Bevezetése után 2015-ben innovációval, egy új márkával jelentkeztek a Dr. Oetker hűtött tejpuding portfóliójában: szeptemberben került bevezetésre a habkönnyű Dr. Oetker Felhőcske puding termékcsalád vanília, csokoládé és csokoládés-mogyorós ízekben.
– A termékeket a szárnyaló forgalom érdekében széles körű marketingkampánnyal támogatjuk: tévékampány, óriásplakát, internetes megjelenések, szórólapok, kóstolók és változatos POS-eszköztár segíti a piaci bevezetését – jelzi Varga
Eszter.
A Paula és Felhőcske termékcsaládoknak köszönhetően a Dr. Oetker immár a hűtött tejpuding kategóriában is a vezető márkák közé tartozik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >VOSZ: rendkívül ambiciózus a hároméves bérmegállapodás
Rendkívül ambiciózusnak értékelte a hároméves bérmegállapodást a Vállalkozók és Munkáltatók…
Tovább olvasom >