Az Ingenico integrálja a hűségprogramok Apple Pay támogatásá
Az Ingenico Group bejelentette, hogy az Egyesült Államokban és Kanadában megkezdte a hűség- és kuponprogramok Apple Pay támogatásának integrációját a fizetési terminálokba. Az integráció révén az Ingenico termékeket használó bármilyen méretű kereskedő kihasználhatja a hűség-, jutalom- és ajándékkártya és egyéb hozzáadott értéket képviselő szolgáltatás gyors és kényelmes elérését az Apple Walletben az iPhone készülékeken.
Az Apple Pay alkalmazás népszerűsége folyamatosan növekszik világszerte, valamint már szinte minden jelenleg forgalomban lévő Ingenico POS-terminál képes az érintésmentes fizetések elfogadására. Az új megoldásnak köszönhetően a vásárlók ezentúl kényelmesen, Face ID-vel vagy Touch ID-val pillanatok alatt hozzáférhetnek hűségkártyáikhoz, és használhatják azokat az Ingenico terminálokon.
A megoldást felhasználó kereskedők testre is szabhatják az Apple Walletben megjelenő hűségprogramjukat, az ügyfelek pedig bankkártyáikkal egy helyen tárolhatják azokat Touch ID-vel vagy Face ID-vel biztosítva. Sőt, a hűség- vagy ajándékkártya automatikusan aktiválható a fizetéssel egy időben. Az új megoldás lehetőséget kínál arra is, hogy az ügyfelek valós idejű értesítéseket, valamint jelzéseket kapjanak telefonjukra, egy új, személyesebb vásárlási élmény részeként.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: 1400 milliárd forinthoz közelítenek az okostelefonos fizetések
Közel 1,4 billió forint, 173 millió tranzakció: így mutat három…
Tovább olvasom >A skandinávok az érintésmentes fizetést szeretik, a németek viszont a készpénzhez ragaszkodnak
Míg Németországban és Ausztriában továbbra is a készpénzes fizetés a…
Tovább olvasom >myPOS bemutatja a Tap to Pay funkciót iPhone-on Magyarországon
Az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező myPOS fizetési szolgáltató bevezeti a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >