Az Influence Media nyerte az Europ Assistance PR tenderét
Meghívásos tender keretében választott kommunikációs partnert az Europ Assistance Magyarország. A megbízást az Influence Media nyerte el, a közös munka pedig idén márciusban el is indult.
A világ egyik legjelentősebb partnerhálózatával rendelkező asszisztencia-szolgáltatójának hazai leányvállalata, az Europ Assistance Magyarország az idei első negyedévben lefolytatott meghívásos tenderen az Influence Mediát választotta kommunikációs ügynökségi partneréül.
Az Europ Assistance ma a világ 208 országában 750.000 szolgáltatóból álló partnerhálózattal és 57 segélyközponttal rendelkezik. A közel 12.000 munkavállalót foglalkoztató cégóriás a nemzetközi Generali csoport tagja.
A cég a korábbiakban nem folytatott aktív PR tevékenységet Magyarországon, azonban a vállalat aktuális stratégiai és üzleti célkitűzései indokolttá tették a szemléletváltást és ennek keretében a fogyasztókat aktívan megszólító kommunikációt.
Az együttműködés keretében az Influence Media mind a stratégiai tervezés, mind a kivitelezés terén segítséget nyújt az asszisztencia-szolgáltatónak. A közös munka kiterjed kommunikációs akciótervek készítésére, PR- és médiakampányok megtervezésére és lebonyolítására, médiakapcsolatok építésére, felsővezetői személyes márkaépítésre, közösségi média tartalomgyártásra, illetve folyamatos stratégiai tanácsadásra.
„A kiválasztási folyamat során olyan szakmai partnert kerestünk, amely széleskörű tapasztalattal rendelkezik a pénzügyi és biztosítási szektorban, erős médiakapcsolatokkal bír és stratégiai szemlélettel tudja támogatni a B2B és B2C piac elérését, kommunikációs, valamint felsővezetői personal branding tevékenységünket”
– mondta Andrási Orsolya, a Europ Assistance Senior Marketing és Online Sales Managere.
„Az Europ Assistance egy rugalmas, innovatív, európai értékeket valló globális nagyvállalat, amely jelentős termék- és üzletfejlesztési tevékenységet folytat Magyarországon. A megbízás izgalmas szakmai kihívást jelent, hiszen párhuzamosan végzünk széleskörű piaci edukációt az asszisztencia-szolgáltatások kapcsán, illetve támogatjuk a márka pozícionálását, a márkaépítést elsősorban PR és közösségi média eszközökkel” – tette hozzá Hanyecz Imre, az Influence Media társtulajdonosa, ügyvezetője.
Az Influence Media magyar tulajdonú, integrált szemléletű kommunikációs ügynökség, mely széleskörű tapasztalatokkal és jelentős referenciákkal rendelkezik kiemeleten a gyógyszer- és egészségipar, az autóipar és mobilitás, az IT és technológia, a pénzügyi szolgáltatások, valamint az építőipar és ingatlanpiac terültén.
A két magyar szakember, Bittner Péter és Hanyecz Imre által közel egy évtizede életre hívott ügynökség referenciái között olyan multinacionális és magyar vállalatok találhatóak meg, mint az AstraZeneca, a BDO Corporate Finance, a Continental csoport, a Generali Biztosító, a Genertel Biztosító, a Lilly Hungária, a Lufthansa Systems Hungária, a Maserati, a Nokia Networks, a Ringier, a 77 Elektronika Kft., a BÁV, a Főtaxi, a Saldo Zrt., a Wallis Motor, vagy a WHC csoport.
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbítják a 15 millió forintos összdíjazású KKV-nak meghirdetett pályázat határidejét
A Generali Csoport immár ötödik alkalommal hirdette meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >A Generali közgyűlése jóváhagyta a 2024-es pénzügyi beszámolót és megválasztotta az új igazgatóságot
A Generali Csoport 2025. évi közgyűlésén jóváhagyták a 2024-es pénzügyi…
Tovább olvasom >Magyar kkv-t is díjazott a nemzetközi Generali: a komposztáló robotot fejlesztő cég a városi körforgásos gazdálkodás úttörője
A szabályozási keretek egyszerűsítésével, adóösztönzőkkel, valamint célzott pénzügyi megoldások bevezetésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >