Az Influence Media nyerte a Continental Magyarország kommunikációs tenderét
Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental országos vállalati kommunikációs osztályának, illetve a gumiabroncs üzletágának nyújt kommunikációs szolgáltatást.
A Continental Magyarország meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét. A kiválasztási folyamat eredményeként április 1-től az Influence Media támogatja a Continental vállalati kommunikációs és PR tevékenységének kialakítására, szervezésére, koordinációjára, ellenőrzésére és elemzésére irányuló feladatokat.
A Continental technológiai vállalat a jövőbeli autóipari trendekhez igazodó mesterséges intelligencia fejlesztő központtal, egy járműdinamikai fejlesztőközponttal és tesztpályával, hat gyárral, illetve egy regionális gumiabroncs kereskedelmi központtal van jelen Magyarországon. Hazánkban a vállalat mintegy 8000 munkatársat foglalkoztat.
A Continental nagy mértékben járul hozzá a közlekedés biztonságának javításához és a globális klímavédelemhez. Mindezt teszi fékrendszerek, hajtómű- és futómű-komponensek és infotainment megoldások biztosításával, valamint a járműelektronika, műszaki elasztomer-termékek fejlesztésével, ipari szállítási megoldások gyártásával és gumiabroncsok értékesítésével.
Magyarországon a Continental csoport mindhárom üzleti szektorával jelen van, úgymint az autóipari szektor, a gumiabroncs, az ipari megoldásokat szállító ContiTech. Hazai vállalatai tevékenységet folytatnak Budapesten, Budaörsön, Debrecenben, Makón, Nyíregyházán, Szegeden, Vácon és Veszprémben.
Az együttműködés keretében az Influence Media részt vesz a Continental PR stratégiájának kialakításában és végrehajtásában, PR kampányokat szervez és valósít meg, kapcsolatot tart a sajtó munkatársaival, részt vesz a vállalat média-együttműködéseinek koordinációjában, illetve hatástanulmányokat, riportokat készít.
„A kommunikációs feladatokra kiírt tender során olyan szakmai partnert kerestünk, aki mind a technológiai, mind az autóipari témák kommunikációja terén rendelkezik tapasztaltokkal, erős médiakapcsolatokkal bír és emellett segíthet minket kreatív- és integrált kommunikációs téren is. Az Influence Media pedig minden tekintetben meggyőzött bennünket. Mind a vállalati kommunikáció, mind a munkáltatói márkaépítés terén komoly céljaink vannak, sokat várunk a közös munkától”
– mondta el Takács István, a Continental Magyarország országos vállalati kommunikációs vezetője.
„Hatalmas megtiszteltetés, hogy egy olyan jelentős, nagymúltú nemzetközi vállalat, mint a Continental csoport ügynökségünket bízta meg hazai vállalati kommunikációs és PR tevékenységének támogatásával. A közös munka során kiemelt célunk, hogy bemutassuk, a vállalat világszinten élenjáró, innovatív termékeket, megoldásokat fejleszt és gyárt a mobilitás terén, és ebben a magyar szakembereknek is komoly szerepe, hozzáadott értéke van. Hiszen a technológiai témák kommunikációja az egyik specialitásunk”
– tette hozzá, Hanyecz Imre, az Influence Media társtulajdonosa, ügyvezetője.
Az Influence Media magyar tulajdonú, PR-vezérelt, 360°-os gondolkodású ügynökség. Szolgáltatásait multinacionális vállalatok, magyar nagyvállalatok és kkv-k, illetve innovatív startup cégek egyaránt igénybe veszik. Fő ügyfelei közé tartozik jelenleg a Continental mellett az AstraZeneca, a Generali Biztosító, a Maserati, a 77 Elektronika, a Wallis Motor, a WHC Csoport, a Bayer Construct Csoport vagy éppen a Saldo Zrt.
Kapcsolódó cikkeink
Te leteszed legalább ma a mobilod?– Dr. Aczél Petra a FutureTalks podcastban
Ha valaki még egy ünnepen is a mobilját nézi, ha…
Tovább olvasom >Dr. Szvetelszky Zsuzsanna: „A középvezetők megnyerésével pozitívan lehet befolyásolni a vállalati informális kommunikációt” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Nincs közösség pletyka nélkül, és a pletyka egy szervezeten belül…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: nők az élen
Női topmenedzserek kerültek idén mindkét kommunikációs toplista, a marketingvezetőket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >