Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Az „In-store reklám” egyre népszerűbb a válság idején
Az „In-store reklám” egyre népszerűbb a válság idején
A vásárlók kételkedve fogadják a hagyományos médiumokban megjelenő reklámokat, ezért egyre inkább tért hódítanak a szupermarketekben elhelyezett beltéri reklámok.
Marketingszakemberek, kiskereskedők és a médiavállalatok szerint az üzletekben helyet kapó beltéri, azaz "in-store" reklámok hatékonyabbak, mint hagyományos társaik. Manapság leginkább a célközönségre szabott, akciókról vagy a termékek bolton belüli elhelyezkedéséről tájékoztató videóreklámokkal lehet eredményt elérni – írja a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >