Az „In-store reklám” egyre népszerűbb a válság idején
A vásárlók kételkedve fogadják a hagyományos médiumokban megjelenő reklámokat, ezért egyre inkább tért hódítanak a szupermarketekben elhelyezett beltéri reklámok.
Marketingszakemberek, kiskereskedők és a médiavállalatok szerint az üzletekben helyet kapó beltéri, azaz "in-store" reklámok hatékonyabbak, mint hagyományos társaik. Manapság leginkább a célközönségre szabott, akciókról vagy a termékek bolton belüli elhelyezkedéséről tájékoztató videóreklámokkal lehet eredményt elérni – írja a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >