Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Az „In-store reklám” egyre népszerűbb a válság idején
Az „In-store reklám” egyre népszerűbb a válság idején
🎧 Hallgasd a cikket:
A vásárlók kételkedve fogadják a hagyományos médiumokban megjelenő reklámokat, ezért egyre inkább tért hódítanak a szupermarketekben elhelyezett beltéri reklámok.
Marketingszakemberek, kiskereskedők és a médiavállalatok szerint az üzletekben helyet kapó beltéri, azaz "in-store" reklámok hatékonyabbak, mint hagyományos társaik. Manapság leginkább a célközönségre szabott, akciókról vagy a termékek bolton belüli elhelyezkedéséről tájékoztató videóreklámokkal lehet eredményt elérni – írja a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A CD és a DVD is reneszánszát éli a Vaterán, de a second-hand LEGO az idei karácsony igazi sztárja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM és VOSZ együttműködési szerződés a digitális kereskedelem biztonságáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az aszály okozta károk ellenére sem lesz hiány a jó minőségű magyar halból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
