Az „In-store reklám” egyre népszerűbb a válság idején
A vásárlók kételkedve fogadják a hagyományos médiumokban megjelenő reklámokat, ezért egyre inkább tért hódítanak a szupermarketekben elhelyezett beltéri reklámok.
Marketingszakemberek, kiskereskedők és a médiavállalatok szerint az üzletekben helyet kapó beltéri, azaz "in-store" reklámok hatékonyabbak, mint hagyományos társaik. Manapság leginkább a célközönségre szabott, akciókról vagy a termékek bolton belüli elhelyezkedéséről tájékoztató videóreklámokkal lehet eredményt elérni – írja a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >