Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Az „In-store reklám” egyre népszerűbb a válság idején
Az „In-store reklám” egyre népszerűbb a válság idején
A vásárlók kételkedve fogadják a hagyományos médiumokban megjelenő reklámokat, ezért egyre inkább tért hódítanak a szupermarketekben elhelyezett beltéri reklámok.
Marketingszakemberek, kiskereskedők és a médiavállalatok szerint az üzletekben helyet kapó beltéri, azaz "in-store" reklámok hatékonyabbak, mint hagyományos társaik. Manapság leginkább a célközönségre szabott, akciókról vagy a termékek bolton belüli elhelyezkedéséről tájékoztató videóreklámokkal lehet eredményt elérni – írja a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >