Az In-Food 2000 vette át a Heinz termékek forgalmazását

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2010. 12. 03. 14:12

Az In-Food 2000 Kft. a Heinz márka új, hazai disztribútora, tájékoztatta lapunkat a Heinz Magyarországért is felelős regionális kereskedelmi igazgatója.

A Heinz a szószpiac vezető márkája világszerte. Magyar-országon korábban gyárat is működtetett, amelyet értékesített, és jó pár éve forgalmazókon keresztül van jelen a hazai piacon. A márka piaci pozíciója a vezérszegmenst jelentő ketchupok között stabil, minőségének, pozicionálásának köszönhetően vevőköre ragaszkodik hozzá.

– A disztribútorváltásnak két fő oka volt. Az egyik a termékvonal-bővítés: a közeljövőben a hazai piacon számunkra új nedves ételízesítő kategóriákban – például a mustároknál – is meg szeretnénk jelenni, sőt, más termékféleségekben is gondolkozunk. Ez pedig új típusú kihívásokat jelent forgalmazást tekintve is. A másik indok, hogy olyan csatornákban kívánjuk szélesíteni és mélyíteni a disztribúciót – gondolok elsősorban a lakóhely közeli, hazai láncok által dominált eladóegységekre –, amelyeket az In-Food 2000 Kft.-n keresztül nagyobb sikerrel érhetünk el – tájékoztat az igazgató. – A hazai láncok fejlődnek, erősödnek, egyre jobban szegmentálják boltjaikat. Ez folyamatosabb, konzekvensebb disztribútori munkát követel az eddiginél. Ráadásul olyan korszerű, nagy alapterületű szupermarketeket is létrehoznak, amelyek különösen jól illeszkednek a Heinz márka imázsához.

A disztribútorváltással a márkaaktivitásokba is új életet kívánnak lehelni. Ezt mindenekelőtt BTL-vonalon valósítják meg: komolyabb bolti jelenlétre, instore promóciókra lehet számítani a márka részéről. Hosszabb távon, a gazdasági válság elmúltával pedig az eddiginél még szélesebb marketingmunkával kívánják szélesíteni a Heinz fogyasztói bázisát.

Kapcsolódó cikkeink