Az IKEA Szkenneld és Vedd szolgáltatása jelentősen felgyorsítja a vásárlást
Az IKEA régóta törekszik arra, hogy innovatív vásárlási lehetőségeket kínáljon a látogatók számára. A hatékonyabb vásárlási élmény érdekében a vállalat augusztusban elindította a Szkenneld és Vedd szolgáltatást mind a három budapesti áruházában. Az újításnak köszönhetően a vásárlók mobiltelefonjukon az IKEA alkalmazás segítségével szkennelhetik be a kosarukban lévő árukat, majd a QR-kód beolvasása után az expressz pénztárakban fizethetnek.

Már Magyarországon is elérhető az app
Az alkalmazás lehetővé teszi a termékek közvetlen beolvasását a vásárlás során, ezt követően pedig az applikációban megjelenő QR-kódot a pénztárgépbe beolvasva tudnak fizetni a vásárlók, ami jelentősen csökkentheti a pénztárnál eltöltött időt.
A Szkenneld és Vedd szolgáltatás amellett, hogy gyorsítja a vásárlás folyamatát, rendkívül felhasználóbarát platform, a vásárló így néhány egyszerű kattintással le is tudhatja a fizetést. Első lépésként a kiválasztott termékeket kell beszkennelnie a látogatónak, majd a speciálisan kialakított bevásárlótáskába vagy bevásárlókosárba helyeznie ezeket, ezt követően pedig a termékek kipakolása nélkül, az IKEA applikációban kapott QR-kód beolvasásával már fizethet is.
A szkennelési funkció mellett a vásárlók lakberendezési inspirációt, az IKEA Family klubtagok számára elérhető ajánlatokról szóló információt, valamint a digitális klubtagsági kártyát és a korábbi vásárlásokról szóló blokkokat is megtalálhatják a felületen.
Az IKEA mobilalkalmazás, amelyben a termékek szkennelése történik, iOS és Android operációs rendszereken is elérhető.
A Szkenneld és Vedd funkciót használó IKEA Family tagok számára az áruházak ajándék hot dog kuponnal is kedveskednek.
Kapcsolódó cikkeink
Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >Natur’A kenyércsalád
A Lantmännen Unibake legújabb márkája, a Natur’A kenyércsalád innovatív termékekkel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >