Az IKEA Szkenneld és Vedd szolgáltatása jelentősen felgyorsítja a vásárlást
Az IKEA régóta törekszik arra, hogy innovatív vásárlási lehetőségeket kínáljon a látogatók számára. A hatékonyabb vásárlási élmény érdekében a vállalat augusztusban elindította a Szkenneld és Vedd szolgáltatást mind a három budapesti áruházában. Az újításnak köszönhetően a vásárlók mobiltelefonjukon az IKEA alkalmazás segítségével szkennelhetik be a kosarukban lévő árukat, majd a QR-kód beolvasása után az expressz pénztárakban fizethetnek.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/08/IKEA_Szkenneld_es_Vedd.png)
Már Magyarországon is elérhető az app
Az alkalmazás lehetővé teszi a termékek közvetlen beolvasását a vásárlás során, ezt követően pedig az applikációban megjelenő QR-kódot a pénztárgépbe beolvasva tudnak fizetni a vásárlók, ami jelentősen csökkentheti a pénztárnál eltöltött időt.
A Szkenneld és Vedd szolgáltatás amellett, hogy gyorsítja a vásárlás folyamatát, rendkívül felhasználóbarát platform, a vásárló így néhány egyszerű kattintással le is tudhatja a fizetést. Első lépésként a kiválasztott termékeket kell beszkennelnie a látogatónak, majd a speciálisan kialakított bevásárlótáskába vagy bevásárlókosárba helyeznie ezeket, ezt követően pedig a termékek kipakolása nélkül, az IKEA applikációban kapott QR-kód beolvasásával már fizethet is.
A szkennelési funkció mellett a vásárlók lakberendezési inspirációt, az IKEA Family klubtagok számára elérhető ajánlatokról szóló információt, valamint a digitális klubtagsági kártyát és a korábbi vásárlásokról szóló blokkokat is megtalálhatják a felületen.
Az IKEA mobilalkalmazás, amelyben a termékek szkennelése történik, iOS és Android operációs rendszereken is elérhető.
A Szkenneld és Vedd funkciót használó IKEA Family tagok számára az áruházak ajándék hot dog kuponnal is kedveskednek.
Kapcsolódó cikkeink
Megállni látszik a drasztikus drágulás a magyar bútorpiacon
Az elmúlt időszakban a magyar bútorpiacon megfigyelhető drasztikus drágulás üteme…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >Közös nyilatkozatban hívják fel a figyelmet a BIOEAST-tagországok a fenntartható természeti erőforrás-használathoz kapcsolódó kutatás és innováció fontosságára
A soros magyar EU-elnökség a BIOEAST kezdeményezéssel együttműködve magas szintű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >