Az IKEA Szkenneld és Vedd szolgáltatása jelentősen felgyorsítja a vásárlást
Az IKEA régóta törekszik arra, hogy innovatív vásárlási lehetőségeket kínáljon a látogatók számára. A hatékonyabb vásárlási élmény érdekében a vállalat augusztusban elindította a Szkenneld és Vedd szolgáltatást mind a három budapesti áruházában. Az újításnak köszönhetően a vásárlók mobiltelefonjukon az IKEA alkalmazás segítségével szkennelhetik be a kosarukban lévő árukat, majd a QR-kód beolvasása után az expressz pénztárakban fizethetnek.

Már Magyarországon is elérhető az app
Az alkalmazás lehetővé teszi a termékek közvetlen beolvasását a vásárlás során, ezt követően pedig az applikációban megjelenő QR-kódot a pénztárgépbe beolvasva tudnak fizetni a vásárlók, ami jelentősen csökkentheti a pénztárnál eltöltött időt.
A Szkenneld és Vedd szolgáltatás amellett, hogy gyorsítja a vásárlás folyamatát, rendkívül felhasználóbarát platform, a vásárló így néhány egyszerű kattintással le is tudhatja a fizetést. Első lépésként a kiválasztott termékeket kell beszkennelnie a látogatónak, majd a speciálisan kialakított bevásárlótáskába vagy bevásárlókosárba helyeznie ezeket, ezt követően pedig a termékek kipakolása nélkül, az IKEA applikációban kapott QR-kód beolvasásával már fizethet is.
A szkennelési funkció mellett a vásárlók lakberendezési inspirációt, az IKEA Family klubtagok számára elérhető ajánlatokról szóló információt, valamint a digitális klubtagsági kártyát és a korábbi vásárlásokról szóló blokkokat is megtalálhatják a felületen.
Az IKEA mobilalkalmazás, amelyben a termékek szkennelése történik, iOS és Android operációs rendszereken is elérhető.
A Szkenneld és Vedd funkciót használó IKEA Family tagok számára az áruházak ajándék hot dog kuponnal is kedveskednek.
Kapcsolódó cikkeink
A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >