Az IKEA egy terméke miatt adtak ki fogyasztóvédelmi jelzést
Az Európai Bizottság fogyasztóvédelmi jelzést adott ki az IKEA egyik terméke, a POKAL pohár miatt, miután a holland hatóságok problémát jeleztek. A Pénzcentrum értesülései szerint a hatóságok arra figyelmeztetnek, hogy az edzett üvegből készült poharak hőhatásnak való kitettség esetén nem biztos, hogy megfelelően ellenállnak, különösen akkor, ha megkarcolódnak például egymásra helyezés, mosogatás vagy súrolószivacs használata során. Ez az üveg töréséhez vezethet, ami sérülést okozhat, ha forró folyadékot töltenek bele.
Az IKEA Magyarország válasza szerint a vállalat nem ért egyet a holland hatóságok biztonsági értékelésével. Az IKEA hangsúlyozta, hogy számukra a termékbiztonság kiemelt jelentőséggel bír, és termékeiket alaposan tesztelik. A vállalat kijelentette, hogy a POKAL poharak megfelelnek minden vonatkozó törvénynek és szabványnak azokban az országokban, ahol forgalmazzák őket. Ugyanakkor további információkat is megosztanak a vásárlókkal, és figyelmeztetik őket a lehetséges kockázatokra.
Az IKEA folyamatos párbeszédet folytat a holland hatóságokkal, és tisztelettel fogadja a visszajelzéseiket, melyek segítenek a termékek minőségének javításában. A vásárlók számára fontos üzenet, hogy a vállalat mindent megtesz azért, hogy termékeik biztonságosak legyenek.
Kapcsolódó cikkeink
IKEA Soroksár: A jövő áruháza
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Az IKEA a vásárlók oldalán állva több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be az árak csökkentésébe
Ma az Ingka Csoport 39,6 milliárd eurós IKEA kiskereskedelmi forgalomról adott hírt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Beindul, de a reméltnél lassabban nőhet jövőre a gazdaság
A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal…
Tovább olvasom >1500 milliárd forintos piac új szereplőkkel: civilek az e-kereskedelemben
Egy egyszerű és biztonságos applikáció letöltésével online vásárlásai során bárki…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >