Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az elkövetkező években a Danone küldetésének teljesítését, azaz minél több emberhez eljuttatni az egészséget az élelmiszereken keresztül.
A most is zajló Wimbledon tenisztornán idén újra címvédő, mindössze 22 éves sportoló hitelesen példázza, hogyan tehetünk az élethosszig tartó egészségért a kiegyensúlyozott táplálkozással, a megfelelő hidratációval és a rendszeres mozgással már gyerekkortól kezdve.
A párizsi olimpiai partnerség után ez az új, többéves együttműködés is a Danone azon célkitűzését támogatja, hogy generációkat inspiráljon az egészséges szokások kialakítására. A sportolók új generációjához tartozó, nemcsak kiemelkedően teljesítő, de őszinte, természetes, másokat példaképként motiváló, és a mai fiatalok gondolkodását, életstílusát hitelesen képviselő Alcaraz a cég több márkájának és kategóriájának arca lesz, főként a magas fehérjetartalmú tejtermékek és az egészséges hidratáció területén.
A partnerség részeként a Danone támogatja a Carlos Alcaraz Alapítványt is, amely – összhangban a Danone törekvéseivel – a sport, valamint a testi és lelki egészség fontosságát népszerűsíti a fiatalok körében.
A bejelentést egy exkluzív kisfilm kísérte, amelyben Alcaraz „egy másik világból érkező” sportolóként jelenik fel, utalva a Danone ikonikus „csillagos gyermek” motívumára.
– Büszke vagyok, hogy egy olyan céggel dolgozhatok együtt, amelyet gyerekkorom óta ismerek. Az én edzésrutinom is az egészséges hidratációra és a kiegyensúlyozott étrendre épül, ezt szeretném átadni a következő generációnak – mondta Alcaraz.
Azzal, hogy a Danone egy olyan világklasszis sportolóval működik együtt, aki számára a teljesítmény, a jóllét és az egészség érték, a vállalat újfent bizonyítja elkötelezettségét amellett, hogy a sportot márkaélményeinek szerves részévé tegye— egyre ambiciózusabban és a fogyasztókhoz közelebb kerülve.
Danone
Kapcsolódó cikkeink
A GLP-1 szereket használóknak kínál joghurtitalt a Danone az USA-ban
A Danone az Oikos márka legújabb termékével, az Oikos Fusion…
Tovább olvasom >Megvette a Danone a belga The Akkermansia Company-t
A Danone meg nem nevezett összegért vásárolta meg a bélflóra-egészség…
Tovább olvasom >65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >