Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az elkövetkező években a Danone küldetésének teljesítését, azaz minél több emberhez eljuttatni az egészséget az élelmiszereken keresztül.
A most is zajló Wimbledon tenisztornán idén újra címvédő, mindössze 22 éves sportoló hitelesen példázza, hogyan tehetünk az élethosszig tartó egészségért a kiegyensúlyozott táplálkozással, a megfelelő hidratációval és a rendszeres mozgással már gyerekkortól kezdve.
A párizsi olimpiai partnerség után ez az új, többéves együttműködés is a Danone azon célkitűzését támogatja, hogy generációkat inspiráljon az egészséges szokások kialakítására. A sportolók új generációjához tartozó, nemcsak kiemelkedően teljesítő, de őszinte, természetes, másokat példaképként motiváló, és a mai fiatalok gondolkodását, életstílusát hitelesen képviselő Alcaraz a cég több márkájának és kategóriájának arca lesz, főként a magas fehérjetartalmú tejtermékek és az egészséges hidratáció területén.
A partnerség részeként a Danone támogatja a Carlos Alcaraz Alapítványt is, amely – összhangban a Danone törekvéseivel – a sport, valamint a testi és lelki egészség fontosságát népszerűsíti a fiatalok körében.
A bejelentést egy exkluzív kisfilm kísérte, amelyben Alcaraz „egy másik világból érkező” sportolóként jelenik fel, utalva a Danone ikonikus „csillagos gyermek” motívumára.
– Büszke vagyok, hogy egy olyan céggel dolgozhatok együtt, amelyet gyerekkorom óta ismerek. Az én edzésrutinom is az egészséges hidratációra és a kiegyensúlyozott étrendre épül, ezt szeretném átadni a következő generációnak – mondta Alcaraz.
Azzal, hogy a Danone egy olyan világklasszis sportolóval működik együtt, aki számára a teljesítmény, a jóllét és az egészség érték, a vállalat újfent bizonyítja elkötelezettségét amellett, hogy a sportot márkaélményeinek szerves részévé tegye— egyre ambiciózusabban és a fogyasztókhoz közelebb kerülve.
Danone
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a Danone a belga The Akkermansia Company-t
A Danone meg nem nevezett összegért vásárolta meg a bélflóra-egészség…
Tovább olvasom >65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >