Az idei szépségtrendek élén a göndör hajápolás, a bőrápolás és a fényvédelem áll
Idén jelentősen növekszik a göndör, hullámos és Afro-textúrájú hajra szabott termékek iránti kereslet – derül ki az Euromonitor International jelentéséből.
Globális szinten felerősödött a természetes hajformák elfogadása, és egyre több márka – így a Kérastase, a Color Wow Curls és a Redken – kínál speciális termékeket olyan hatóanyagokkal mint például shea vaj és az olívaolajjal a haj védelme és simítása érdekében. Az Euromonitor felmérése szerint világszerte a fogyasztók csaknem egynegyede göndör hajjal rendelkezik, így a trend várhatóan tovább erősödik.
A bőrápolás terén nő a kereslet a klinikai összetevőket tartalmazó, megelőző termékek iránt, különösen az öregedésgátló hatású szérumok és SPF hidratálók esetében. 2023 óta több mint 4800 új bőrápoló márka jelent meg a piacon nappali és éjszakai változatban.
A fényvédelem egyre inkább napi rutinná válik, különösen a természetes ásványi alapú fényvédők és többfunkciós SPF termékek iránti érdeklődés nőtt. Az etikus és többcélú napvédő megoldások, például az önbarnítók is egyre keresettebbek.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Euromonitor International 2025: A szépségipar fő trendjei
A szépségápolási és személyes higiéniai piac dinamikus növekedést mutat, amelyet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >