Az idei szépségtrendek élén a göndör hajápolás, a bőrápolás és a fényvédelem áll
Idén jelentősen növekszik a göndör, hullámos és Afro-textúrájú hajra szabott termékek iránti kereslet – derül ki az Euromonitor International jelentéséből.
Globális szinten felerősödött a természetes hajformák elfogadása, és egyre több márka – így a Kérastase, a Color Wow Curls és a Redken – kínál speciális termékeket olyan hatóanyagokkal mint például shea vaj és az olívaolajjal a haj védelme és simítása érdekében. Az Euromonitor felmérése szerint világszerte a fogyasztók csaknem egynegyede göndör hajjal rendelkezik, így a trend várhatóan tovább erősödik.
A bőrápolás terén nő a kereslet a klinikai összetevőket tartalmazó, megelőző termékek iránt, különösen az öregedésgátló hatású szérumok és SPF hidratálók esetében. 2023 óta több mint 4800 új bőrápoló márka jelent meg a piacon nappali és éjszakai változatban.
A fényvédelem egyre inkább napi rutinná válik, különösen a természetes ásványi alapú fényvédők és többfunkciós SPF termékek iránti érdeklődés nőtt. Az etikus és többcélú napvédő megoldások, például az önbarnítók is egyre keresettebbek.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
A probiotikus és botanikai összetevők képezik az egészséges élelmiszerek ázsiai piacának hajtómotorját
A probiotikumokat és növényi alapú összetevőket egyre inkább „feltörekvő szuper…
Tovább olvasom >Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >Több mint 75.000 óvodás napvédelmét biztosította a dm!
A dm Nap gyermekei pályázatára idén rekordszámú, több mint 700…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >