Az idei szépségtrendek élén a göndör hajápolás, a bőrápolás és a fényvédelem áll
Idén jelentősen növekszik a göndör, hullámos és Afro-textúrájú hajra szabott termékek iránti kereslet – derül ki az Euromonitor International jelentéséből.
Globális szinten felerősödött a természetes hajformák elfogadása, és egyre több márka – így a Kérastase, a Color Wow Curls és a Redken – kínál speciális termékeket olyan hatóanyagokkal mint például shea vaj és az olívaolajjal a haj védelme és simítása érdekében. Az Euromonitor felmérése szerint világszerte a fogyasztók csaknem egynegyede göndör hajjal rendelkezik, így a trend várhatóan tovább erősödik.
A bőrápolás terén nő a kereslet a klinikai összetevőket tartalmazó, megelőző termékek iránt, különösen az öregedésgátló hatású szérumok és SPF hidratálók esetében. 2023 óta több mint 4800 új bőrápoló márka jelent meg a piacon nappali és éjszakai változatban.
A fényvédelem egyre inkább napi rutinná válik, különösen a természetes ásványi alapú fényvédők és többfunkciós SPF termékek iránti érdeklődés nőtt. Az etikus és többcélú napvédő megoldások, például az önbarnítók is egyre keresettebbek.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Euromonitor International 2025: A szépségipar fő trendjei
A szépségápolási és személyes higiéniai piac dinamikus növekedést mutat, amelyet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drága csemege lesz idén a meggy – történelmi mélyponton a termés
Sosem látott feszültség előzi meg az idei meggyszezont: a hazai…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >