Magazin: Az idei évtől StarStore logót használhatnak az arra érdemes boltok!
A Trade magazin ismét versenyezni hívta a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat.
Idén a StarStore (előző években SuperStore) versenyen olyan boltok indultak, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is. Ahogy a korábbi években, úgy idén is bővítettünk: a gasztro kategóriában is lehetett indulni, ahol bármely vendéglátóipari egység pályázhatott.
A 2020. évi versenyre 18 pályázat érkezett, amelyeket a szakmai zsűri szövegesen és pontozással is értékelt. A magas színvonalú pályamunkák 2020. szeptember 22–25. között digitális totemoszlopon bemutatásra kerültek az FMCG-piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencián, ahol négy napon keresztül a pályázatokról készült prezentációkat az FMCG-piac jelenlévő döntéshozói láthatták.
Az eredményhirdetésre 2020. szeptember 24-én, a konferencia gálavacsoráján került sor. A díjátadón a nevezések mindegyikét képes bemutatón ismertették a szervezők, majd a kategóriák nyertesei átvették az okleveleket és a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló hollóházi porcelán csillagokat. Az idei pályázóink ismét közönségszavazáson vettek részt, amelyre közel 14 000 szavazat érkezett.
A StarStore verseny pályázói közül a legjobb értékeléssel végzett értékesítési pont képviselője átvehette a Store of the Year Hungary 2020 díjat is.
A győztesek az elnyert címeket korlátlan ideig, de kizárólag évszám megjelölésével használhatják.
A StarStore 2020 nyerteseit az alábbiakban mutatjuk.
//
Kapcsolódó cikkeink
Új és megújuló SPAR-áruházak
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: mintegy 580…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >