Az IBM a sorban állás ellen
Anyplace Checkout elnevezésű, önkiszolgáló vásárlási rendszert dobott piacra az IBM. Ezt alkalmazva a vásárló kézi szkennelővel olvassa le a vonalkódot, miközben a bevásárlókocsiba pakol, majd amikor a vásárlást befejezte, az üzletben tetszőleges pontokon elhelyezett fizetőkioszkok egyikén lehúzza bankkártyáját, végül kisétál a boltból.
Egy közelmúltban végzett felmérés szerint a vásárlás nélkül távozók mintegy tizede a sorban állás miatt hagyja ott az üzletet. A sorban állás megszüntetése jelentősen megnöveli az ügyfelek elégedettségét és hűségét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >