Az IBM a sorban állás ellen
Anyplace Checkout elnevezésű, önkiszolgáló vásárlási rendszert dobott piacra az IBM. Ezt alkalmazva a vásárló kézi szkennelővel olvassa le a vonalkódot, miközben a bevásárlókocsiba pakol, majd amikor a vásárlást befejezte, az üzletben tetszőleges pontokon elhelyezett fizetőkioszkok egyikén lehúzza bankkártyáját, végül kisétál a boltból.
Egy közelmúltban végzett felmérés szerint a vásárlás nélkül távozók mintegy tizede a sorban állás miatt hagyja ott az üzletet. A sorban állás megszüntetése jelentősen megnöveli az ügyfelek elégedettségét és hűségét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyelőre nem engedjük át a takarítást a robotoknak
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >FECSO: a szemléletformálás a cél
A Fenntartható Csomagolásért Egyesület (FECSO) megalakulását sajtótájékoztatón jelentették be, ahol…
Tovább olvasom >Kuponláz Magyarországon
A magyarok közel fele havonta kuponozik, sokan 5000 forintnál is…
Tovább olvasom >