Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont új Foreveryou névre keresztelt saját márkás termékcsaládja, amely kifejezetten az 50-70 év közötti vásárlók egészségének és jó közérzetének támogatását célozza.
A Foreveryou választékban kezdetben 15 olyan funkcionális élelmiszer- és kozmetikai termék szerepel majd, amelyek forgalomba kerülését hosszas kutatás és tesztelés előzte meg. Annak érdekében, hogy a termékek megfeleljenek az idősebb olasz fogyasztók speciális igényeinek, illetve megfizethetők legyenek, a Penny Italia a fejlesztés során egy gyógyszeripari céggel is együttműködött.
Az élelmiszertermékek között olyan tápanyagokkal dúsított termékek találhatók, mint a béta-glükánok, az omega-3 zsírsavak és az arabinoxilánok, amelyek a szív egészségét és a vércukorszint-szabályozást támogatják. A kozmetikai termékek formulája rendkívül alacsony nikkeltartalmú, és hidratáló hatásuk mellett segítenek a bőrhibák csökkentésében és a gyengéd tisztításban.
Nicola Pierdomenico, a Penny Italia elnöke szerint az új termékcsalád bevezetésével a diszkont célja, hogy fenntartható kiskereskedőként úttörővé váljon az egészségtudatos élelmiszertermékek piacán. A szakember hozzátette, szeretnék megmutatni, hogy képesek felmérni és értelmezni a fogyasztói igényeket és egyedi, a piacon újdonságnak számító termékeket kínálni.
Pasquale Nicastro kereskedelmi igazgató ugyanakkor jelezte, hogy a Foreveryou termékek ára a normál saját márkás termékekénél magasabb.
A lánc jövő március-áprilisig újabb 10-15 SKU-t kíván bevezetni, míg hosszú távon a termékcsaládba tartozó cikkelemek száma elérheti az ötvenet. A Penny Italia várakozásai szerint a Foreveryou az első évben 3,5 millió eurós bevételt generál.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gordon Ramsay a Rama növényi vajalternatívát választotta
Gordon Ramsay-vel kötött együttműködési megállapodást a Flora és a Rama…
Tovább olvasom >Új részleteket árult el a fejlesztő a most indult qvik fizetési rendszerről
A minap az egyik budapesti CBA Príma üzletben – a…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >