Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont új Foreveryou névre keresztelt saját márkás termékcsaládja, amely kifejezetten az 50-70 év közötti vásárlók egészségének és jó közérzetének támogatását célozza.
A Foreveryou választékban kezdetben 15 olyan funkcionális élelmiszer- és kozmetikai termék szerepel majd, amelyek forgalomba kerülését hosszas kutatás és tesztelés előzte meg. Annak érdekében, hogy a termékek megfeleljenek az idősebb olasz fogyasztók speciális igényeinek, illetve megfizethetők legyenek, a Penny Italia a fejlesztés során egy gyógyszeripari céggel is együttműködött.
Az élelmiszertermékek között olyan tápanyagokkal dúsított termékek találhatók, mint a béta-glükánok, az omega-3 zsírsavak és az arabinoxilánok, amelyek a szív egészségét és a vércukorszint-szabályozást támogatják. A kozmetikai termékek formulája rendkívül alacsony nikkeltartalmú, és hidratáló hatásuk mellett segítenek a bőrhibák csökkentésében és a gyengéd tisztításban.
Nicola Pierdomenico, a Penny Italia elnöke szerint az új termékcsalád bevezetésével a diszkont célja, hogy fenntartható kiskereskedőként úttörővé váljon az egészségtudatos élelmiszertermékek piacán. A szakember hozzátette, szeretnék megmutatni, hogy képesek felmérni és értelmezni a fogyasztói igényeket és egyedi, a piacon újdonságnak számító termékeket kínálni.
Pasquale Nicastro kereskedelmi igazgató ugyanakkor jelezte, hogy a Foreveryou termékek ára a normál saját márkás termékekénél magasabb.
A lánc jövő március-áprilisig újabb 10-15 SKU-t kíván bevezetni, míg hosszú távon a termékcsaládba tartozó cikkelemek száma elérheti az ötvenet. A Penny Italia várakozásai szerint a Foreveryou az első évben 3,5 millió eurós bevételt generál.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >