Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont új Foreveryou névre keresztelt saját márkás termékcsaládja, amely kifejezetten az 50-70 év közötti vásárlók egészségének és jó közérzetének támogatását célozza.
A Foreveryou választékban kezdetben 15 olyan funkcionális élelmiszer- és kozmetikai termék szerepel majd, amelyek forgalomba kerülését hosszas kutatás és tesztelés előzte meg. Annak érdekében, hogy a termékek megfeleljenek az idősebb olasz fogyasztók speciális igényeinek, illetve megfizethetők legyenek, a Penny Italia a fejlesztés során egy gyógyszeripari céggel is együttműködött.
Az élelmiszertermékek között olyan tápanyagokkal dúsított termékek találhatók, mint a béta-glükánok, az omega-3 zsírsavak és az arabinoxilánok, amelyek a szív egészségét és a vércukorszint-szabályozást támogatják. A kozmetikai termékek formulája rendkívül alacsony nikkeltartalmú, és hidratáló hatásuk mellett segítenek a bőrhibák csökkentésében és a gyengéd tisztításban.
Nicola Pierdomenico, a Penny Italia elnöke szerint az új termékcsalád bevezetésével a diszkont célja, hogy fenntartható kiskereskedőként úttörővé váljon az egészségtudatos élelmiszertermékek piacán. A szakember hozzátette, szeretnék megmutatni, hogy képesek felmérni és értelmezni a fogyasztói igényeket és egyedi, a piacon újdonságnak számító termékeket kínálni.
Pasquale Nicastro kereskedelmi igazgató ugyanakkor jelezte, hogy a Foreveryou termékek ára a normál saját márkás termékekénél magasabb.
A lánc jövő március-áprilisig újabb 10-15 SKU-t kíván bevezetni, míg hosszú távon a termékcsaládba tartozó cikkelemek száma elérheti az ötvenet. A Penny Italia várakozásai szerint a Foreveryou az első évben 3,5 millió eurós bevételt generál.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Egyedi megközelítéssel terjeszkedik az online élelmiszerpiacon a Rohlik
Az Európában már öt országban jelenlévő Rohlik Group stratégiája középpontjában…
Tovább olvasom >A közelségre és fenntarthatóságra fókuszáló új üzleti modellt vezet be a Crai
Az olasz Crai élelmiszer-kiskereskedelmi lánc új üzleti modellt vezetett be,…
Tovább olvasom >Megnőhet jövőre az olívaolaj-kínálat Európában
Jelentősen megnőhet az olívaolaj-kínálat Európában a következő évben, miután a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Októberben kissé tovább csökkent a GKI konjunktúraindexe
A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett…
Tovább olvasom >Visszaváltó automatáknál új 5000 forintos limit: kellemetlenségek és jótékonysági lehetőségek
A MOHU október 26-tól új szabályt vezetett be a visszaváltó…
Tovább olvasom >Októberi teaárak: miért lett ilyen drága a magyarok kedvenc forró itala?
A teafogyasztási szokásokra az infláció és az alapanyagok áremelkedése jelentős…
Tovább olvasom >