Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont új Foreveryou névre keresztelt saját márkás termékcsaládja, amely kifejezetten az 50-70 év közötti vásárlók egészségének és jó közérzetének támogatását célozza.
A Foreveryou választékban kezdetben 15 olyan funkcionális élelmiszer- és kozmetikai termék szerepel majd, amelyek forgalomba kerülését hosszas kutatás és tesztelés előzte meg. Annak érdekében, hogy a termékek megfeleljenek az idősebb olasz fogyasztók speciális igényeinek, illetve megfizethetők legyenek, a Penny Italia a fejlesztés során egy gyógyszeripari céggel is együttműködött.
Az élelmiszertermékek között olyan tápanyagokkal dúsított termékek találhatók, mint a béta-glükánok, az omega-3 zsírsavak és az arabinoxilánok, amelyek a szív egészségét és a vércukorszint-szabályozást támogatják. A kozmetikai termékek formulája rendkívül alacsony nikkeltartalmú, és hidratáló hatásuk mellett segítenek a bőrhibák csökkentésében és a gyengéd tisztításban.
Nicola Pierdomenico, a Penny Italia elnöke szerint az új termékcsalád bevezetésével a diszkont célja, hogy fenntartható kiskereskedőként úttörővé váljon az egészségtudatos élelmiszertermékek piacán. A szakember hozzátette, szeretnék megmutatni, hogy képesek felmérni és értelmezni a fogyasztói igényeket és egyedi, a piacon újdonságnak számító termékeket kínálni.
Pasquale Nicastro kereskedelmi igazgató ugyanakkor jelezte, hogy a Foreveryou termékek ára a normál saját márkás termékekénél magasabb.
A lánc jövő március-áprilisig újabb 10-15 SKU-t kíván bevezetni, míg hosszú távon a termékcsaládba tartozó cikkelemek száma elérheti az ötvenet. A Penny Italia várakozásai szerint a Foreveryou az első évben 3,5 millió eurós bevételt generál.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >