Az EY a legvonzóbb tanácsadó cég az üzleti szakos egyetemisták körében
A világ legvonzóbb tanácsadó cégének választották az EY-t az üzleti tanulmányokat folytató egyetemisták az Universum globális felmérésén. A nemzetközi munkáltatói márkakutatással foglalkozó szervezet közel 250 ezer fiatalt kérdezett meg arról, hol dolgoznának a legszívesebben. A gazdasági szakos hallgatók a második legjobban vágyott munkáltatóként tekintenek a vállalatra.
Immár négy egymást követő évben az EY-t tartják a legnépszerűbb tanácsadónak az üzleti szakos egyetemisták világszerte az Universum Global rangsora alapján. A gazdasági karok hallgatói a Google mellett legszívesebben az EY-hoz csatlakoznának.
„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a végzős magyar hallgatók számára továbbra is vonzó munkahely maradjon tanácsadócégünk. Ennek érdekében számos újítást vezetünk be évről évre, amellett, hogy a frissdiplomások rövid idő alatt egyedülálló szaktudást szerezhetnek tapasztalt kollégáinktól” – mondta el Rencz Botond, az EY vezérigazgatója.
A világ vezető könyvvizsgáló, adó-, tranzakciós és üzleti tanácsadást nyújtó vállalata folyamatosan bővül hazánkban és világszinten egyaránt. Az EY több mint 150 országban összesen 260 ezer embert foglalkoztat. Magyarországon több mint 100 új munkatársat tervez felvenni a szervezet a 2020. június végéig tartó üzleti évben.
Kapcsolódó cikkeink
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás a hazai sajtfogyasztásról
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács célkitűzése, hogy több magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >