Az EY a legvonzóbb tanácsadó cég az üzleti szakos egyetemisták körében
A világ legvonzóbb tanácsadó cégének választották az EY-t az üzleti tanulmányokat folytató egyetemisták az Universum globális felmérésén. A nemzetközi munkáltatói márkakutatással foglalkozó szervezet közel 250 ezer fiatalt kérdezett meg arról, hol dolgoznának a legszívesebben. A gazdasági szakos hallgatók a második legjobban vágyott munkáltatóként tekintenek a vállalatra.
Immár négy egymást követő évben az EY-t tartják a legnépszerűbb tanácsadónak az üzleti szakos egyetemisták világszerte az Universum Global rangsora alapján. A gazdasági karok hallgatói a Google mellett legszívesebben az EY-hoz csatlakoznának.
„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a végzős magyar hallgatók számára továbbra is vonzó munkahely maradjon tanácsadócégünk. Ennek érdekében számos újítást vezetünk be évről évre, amellett, hogy a frissdiplomások rövid idő alatt egyedülálló szaktudást szerezhetnek tapasztalt kollégáinktól” – mondta el Rencz Botond, az EY vezérigazgatója.
A világ vezető könyvvizsgáló, adó-, tranzakciós és üzleti tanácsadást nyújtó vállalata folyamatosan bővül hazánkban és világszinten egyaránt. Az EY több mint 150 országban összesen 260 ezer embert foglalkoztat. Magyarországon több mint 100 új munkatársat tervez felvenni a szervezet a 2020. június végéig tartó üzleti évben.
Kapcsolódó cikkeink
EY: Kihagyott lehetőség: üzleti értéket teremt a kibervédelem, ha hagyják
Látványos megtakarítást hoz a kiberbiztonság a cégeknek világszerte, mégsem vonják…
Tovább olvasom >Milliárdos bevételkiesést szenvedhet el a dán élelmiszer-kereskedelem a súlycsökkentő szerek miatt
Akár 1,2 milliárd dán korona (130 millió euró) forgalomkieséssel is…
Tovább olvasom >Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia (AI) ma már szinte észrevétlenül vált a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >