Az EY a legvonzóbb tanácsadó cég az üzleti szakos egyetemisták körében
A világ legvonzóbb tanácsadó cégének választották az EY-t az üzleti tanulmányokat folytató egyetemisták az Universum globális felmérésén. A nemzetközi munkáltatói márkakutatással foglalkozó szervezet közel 250 ezer fiatalt kérdezett meg arról, hol dolgoznának a legszívesebben. A gazdasági szakos hallgatók a második legjobban vágyott munkáltatóként tekintenek a vállalatra.
Immár négy egymást követő évben az EY-t tartják a legnépszerűbb tanácsadónak az üzleti szakos egyetemisták világszerte az Universum Global rangsora alapján. A gazdasági karok hallgatói a Google mellett legszívesebben az EY-hoz csatlakoznának.
„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a végzős magyar hallgatók számára továbbra is vonzó munkahely maradjon tanácsadócégünk. Ennek érdekében számos újítást vezetünk be évről évre, amellett, hogy a frissdiplomások rövid idő alatt egyedülálló szaktudást szerezhetnek tapasztalt kollégáinktól” – mondta el Rencz Botond, az EY vezérigazgatója.
A világ vezető könyvvizsgáló, adó-, tranzakciós és üzleti tanácsadást nyújtó vállalata folyamatosan bővül hazánkban és világszinten egyaránt. Az EY több mint 150 országban összesen 260 ezer embert foglalkoztat. Magyarországon több mint 100 új munkatársat tervez felvenni a szervezet a 2020. június végéig tartó üzleti évben.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Tavaszi átalakulás az állami támogatások egy fontos rendszerében: így változhatnak a szabályok
Jelentős változáson mehet keresztül idén tavasszal az egyedi kormánydöntés alapján…
Tovább olvasom >Hűségprogramokkal a vásárlók lemorzsolódása ellen
A Salesforce friss Connected Shoppers felmérése szerint a kiskereskedők kétharmada…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >