Az Év Zöld Nagyvállalata, valamint Érték és Minőség Nagydíjas az Auchan
A napokban két jelentős elismerésben részesült az Auchan Magyarország. Szisztematikusan végrehajtott fenntarthatósági lépéseiért az Év Zöld Nagyvállalata lett a Green Awards-on, prémium sajátmárkás tejtermékcsaládja pedig Érték és Minőség Nagydíjat kapott és jogosultságot a díjat hirdető védjegy használatára.

A fenntarthatóság a cél
Az Érték és Minőség Nagydíj Pályázatot 2022-ben ötödik alkalommal írták ki. Az a termék vagy szolgáltatás, ami elnyeri a díjat, a magas minőséget tanúsító védjegy-használatra is jogosult. A pályázat célja, hogy a díjazással is előmozdítsa a nemzetközi piacon versenyképes, kiemelkedő minőségű, magas hozzáadott szellemi értéket képviselő áruk előállítását. Ezt a nagydíjat nyerték most el az Auchan prémium sajátmárkás tejtermékei, amelyek a Martontejnél készülnek. A termékcsaládhoz a tejen kívül tejföl, vaj, kefír, mascarpone, különböző gomolya- és trappista sajtok tartoznak. A Martontej által gyártott Auchan sajátmárkás tejtermékek közvetlenül a tehenészet területén készülnek, mindez ráadásul 100%-ban zöldenergia felhasználásával, így az áruházlánc egy teljesen fenntartható termékcsaládot kínálhat vásárlóinak a Gazdától az asztalig programjuk keretében.
A termékdíj mellett egy rangos vállalati díjjal is jutalmazták az Auchant, a Green Awards-on nyerte el az Év Zöld Nagyvállalata címet. Ezzel elismerték a 2019 óta következetesen végrehajtott fenntarthatósági lépéseiket, amelyekbe a kínálat kialakítása és a csomagolóeszközök fokozatosan történő környezetbarátra cserélése éppúgy beletartozik, mint az áruházak működésének fenntarthatóbbá tétele. Az elmúlt időszak legjelentősebb intézkedése az egyszer használatos műanyagzacskók kivonása volt a zöldség-gyümölcs és a pékáru részlegekről, amit a piacon elsőként lépett meg a vállalat. Az áruházi működést pedig ledesítéssel, e-chargerek telepítésével és a nagy hűtőberendezések korszerűre cserélésével teszik energiahatékonyabbá.
„Büszkék vagyunk az új díjainkra, mert ezekkel olyan területeinket ismerték el, amelyek kiemelten fontosak számunkra. A fenntarthatóság az egész vállalati működésünket áthatja, az erre irányuló stratégiánkat igyekszünk lépésről lépésre, de nagyon következetesen végrehajtani. Nem titkolt szándékunk, hogy a konkrét intézkedéseinkkel szemléletet formáljunk és példát is mutassunk, mint ahogy tesszük ezt az esélyegyenlőségi kérdésekben, például a megváltozott munkaképességű munkatársaink foglalkoztatása esetében is. Ami pedig a másik díjunkat illeti, különös figyelmet fordítunk a minőségi, egészséges és tudatos termékkínálatunkra. Jó érzés, hogy prémium tejtermékcsaládunkat nemcsak a vásárlóink kedvelték meg, hanem a szakma is elismeri”
– Széll Hajnalka, az Auchan HR és kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >Megint le lehet adni az Auchanban a felesleges mobilokat, töltőket és más kütyüket!
Az Auchan Magyarország már harmadszor csatlakozik a KÖVET Egyesület, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >