Az Év Zöld Nagyvállalata, valamint Érték és Minőség Nagydíjas az Auchan
A napokban két jelentős elismerésben részesült az Auchan Magyarország. Szisztematikusan végrehajtott fenntarthatósági lépéseiért az Év Zöld Nagyvállalata lett a Green Awards-on, prémium sajátmárkás tejtermékcsaládja pedig Érték és Minőség Nagydíjat kapott és jogosultságot a díjat hirdető védjegy használatára.
Az Érték és Minőség Nagydíj Pályázatot 2022-ben ötödik alkalommal írták ki. Az a termék vagy szolgáltatás, ami elnyeri a díjat, a magas minőséget tanúsító védjegy-használatra is jogosult. A pályázat célja, hogy a díjazással is előmozdítsa a nemzetközi piacon versenyképes, kiemelkedő minőségű, magas hozzáadott szellemi értéket képviselő áruk előállítását. Ezt a nagydíjat nyerték most el az Auchan prémium sajátmárkás tejtermékei, amelyek a Martontejnél készülnek. A termékcsaládhoz a tejen kívül tejföl, vaj, kefír, mascarpone, különböző gomolya- és trappista sajtok tartoznak. A Martontej által gyártott Auchan sajátmárkás tejtermékek közvetlenül a tehenészet területén készülnek, mindez ráadásul 100%-ban zöldenergia felhasználásával, így az áruházlánc egy teljesen fenntartható termékcsaládot kínálhat vásárlóinak a Gazdától az asztalig programjuk keretében.
A termékdíj mellett egy rangos vállalati díjjal is jutalmazták az Auchant, a Green Awards-on nyerte el az Év Zöld Nagyvállalata címet. Ezzel elismerték a 2019 óta következetesen végrehajtott fenntarthatósági lépéseiket, amelyekbe a kínálat kialakítása és a csomagolóeszközök fokozatosan történő környezetbarátra cserélése éppúgy beletartozik, mint az áruházak működésének fenntarthatóbbá tétele. Az elmúlt időszak legjelentősebb intézkedése az egyszer használatos műanyagzacskók kivonása volt a zöldség-gyümölcs és a pékáru részlegekről, amit a piacon elsőként lépett meg a vállalat. Az áruházi működést pedig ledesítéssel, e-chargerek telepítésével és a nagy hűtőberendezések korszerűre cserélésével teszik energiahatékonyabbá.
„Büszkék vagyunk az új díjainkra, mert ezekkel olyan területeinket ismerték el, amelyek kiemelten fontosak számunkra. A fenntarthatóság az egész vállalati működésünket áthatja, az erre irányuló stratégiánkat igyekszünk lépésről lépésre, de nagyon következetesen végrehajtani. Nem titkolt szándékunk, hogy a konkrét intézkedéseinkkel szemléletet formáljunk és példát is mutassunk, mint ahogy tesszük ezt az esélyegyenlőségi kérdésekben, például a megváltozott munkaképességű munkatársaink foglalkoztatása esetében is. Ami pedig a másik díjunkat illeti, különös figyelmet fordítunk a minőségi, egészséges és tudatos termékkínálatunkra. Jó érzés, hogy prémium tejtermékcsaládunkat nemcsak a vásárlóink kedvelték meg, hanem a szakma is elismeri”
– Széll Hajnalka, az Auchan HR és kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >