Az Év Terméke: hét kategóriában díjazták az ALDI-t
Az ALDI hét sajátmárkás terméke, illetve termékcsaládja nyerte el az idei Az Év Terméke Díjat, amelyet a GfK Hungária 2000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda. A nyertes kínálatba a Kokárdás termékcsalád, bio- és vegán termékek, laktózmentes válogatás, kecske- és juhsajtok, gyümölcsjoghurtok és pékáruk kerültek be.
Az ALDI február közepén jelentette be a Kokárdás márka megvásárlását az Alföldi Tejtől, és a Kokárdás tejtermékcsalád 2017 után immár másodszor nyeri el a megtisztelő címet a tejtermékek kategóriában. A 1,5%-os, 2,8%-os és 3,5%-os zsírtartalmú, egy literes tejekből, valamint az 500 grammos, zsírszegény tehéntúróból álló válogatással az ALDI a kiváló minőségre és a magyar forrásra szeretné felhívni a figyelmet.
Az ALDI Kokárdás Gyümölcsjoghurt termékcsaládja az ízesített joghurtok kategórianyertese. A 150 és 850 grammos kiszerelésben kapható joghurtok szintén a kiváló hazai élelmiszereket mutatják be a vásárlóknak, egyéni és családi fogyasztásra egyaránt alkalmasak.
Az ALDI kínálatában kiemelt helyet kapó laktózmentes válogatás a laktózmentes termékcsalád kategória díjazottja. A mascarpone krémből, a friss sajtból és a lágysajtból álló szelekcióval a laktóz-intolerenciában érintettek számára kínál alternatív laktózmentes termékeket 200, illetve 150 grammos kiszerelésben. A laktózmentes UHT-tej 2,8%-os zsírtartalommal pedig azoknak a fogyasztóknak szól, akik a laktózmentes kategóriában nem csak a sovány tejet szeretnék fogyasztani.
A bio juh- és kecskesajt kategória nyertesei ellenőrzött ökológiai gazdaságból származó, bio juhtejből és bio kecsketejből készített sajt-specialitásokat takarnak, amelyeket az igazi ínyenceknek szánnak. A sajtok összesen 8 féle ízben – friss juhsajt (natúr, metélőhagymás), juh camembert (natúr, borsos), friss kecskesajt (natúr, metélőhagymás), kecske camembert (natúr, borsos) – érhetőek el.
A bioitalok között diadalmaskodó ALDI bio vegán mandulaital egy laktózmentes mandulaital, arabica kávéval feltuningolva. A praktikus csomagolásban – visszazárható tetővel – kapható ital macchiato, kurkuma és matcha ízben kapható.
A teljes kiőrlésű pékáruk két nyertese az ALDI teljes kiőrlésű rozsos bucija, illetve sokmagvas rusztikus baguette-je, amelyek az üzletlánc „Azon melegében” látványpékségeiben érhetőek el. A 90 grammos, rusztikus kinézetű, finom bélzetű és ropogós héjú, teljes kiőrlésű lisztből készült rozsos buci a teljes értékű reggeli nélkülözhetetlen része, míg a 250 grammos baguette ropogós héjazata finom magvakkal dúsított puha belsőt takar.
A kenyérfélék nyertese, az ALDI Focaccia Grande egy valódi innováció a frissen sütött pékáruk kategóriájában. Az újításnak köszönhetően a mediterrán szendvicsalap focaccia belsejében margarinos, paradicsomos, fűszeres töltelék teszi teljessé az ízélményt, amely frissen sütve, azonnal fogyasztható.
Az Év Terméke Díj programban pályázó termékeket a magyar fogyasztók döntései alapján díjazzák, így a tényleges felhasználói, vásárlói tapasztalatok döntik el, hogy kik kapják meg az elismerést. A felmérést végző GfK kutatása során a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelik a termékeket, a végső sorrendet pedig az előző három szempont alapján összesített, úgynevezett POY index határozza meg.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >Az ALDI is felkészült a balatoni szezonra: 100 új munkahely és hosszabb nyitvatartás
Idén nyáron is kiemelt figyelemmel készül a Balaton körüli turisztikai…
Tovább olvasom >25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >