Az év sportkampánya lehet a Sörözz a csapatodért!
Az Év Sportolója választás részeként idén az Év Sportkampányára is szavazhatnak mindazok, akik szeretik a sportot, nyomon követik a sportélet eseményeit. A Borsodi tavaly tavasszal meghirdetett, Sörözz a csapatodért kampánya óriási siker volt a szurkolók körében, így felkerült a jelöltek listájára. Akinek tetszett, hogy minden üveg, doboz Borsodi után 10 Ft-ot átküldhetett kedvenc focicsapatának, az most szavazhat a kampányt elismerő címért a www.evsportoloja.hu oldalon. A szavazatokat február 3-án, 12 óráig lehet elküldeni, akár naponta is!
A Ringier Kiadó és a Felix Promotion Menedzseriroda által meghirdetett Év Sportolója elnevezésű versenyre idén összesen 10 kategóriában, 8-8 jelöltre szavazhat a közönség.
Idén először a legsikeresebb sportkampányra is lehet voksolni. A jelöltek listáján kapott helyet a Borsodi szervezésében megvalósult, Sörözz a csapatodért kampány is. A 2011. március 16. és május 31. között futó akcióval a Borsodi Sörgyár közel 45 millió forinttal támogatta a hazai labdarúgást, közvetlenül az NB I-es és NB II-es csapatokat. Az akcióban a focirajongók egy Borsodi vásárlása után beküldhették a kupakban lévő sorszámot és dönthettek arról, hogy melyik csapatnak adják a palackonkénti 10 Ft-os támogatási összeget. A szurkolók aktív közreműködésével megvalósult támogatásban azok a csapatok voltak a legsikeresebbek, akik a szurkolóikat mozgósítani tudták.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >