Az év legsikeresebb promóciója 2008.: különdíjasok
A Trade magazin első alkalommal hirdette meg Az év legsikeresebb promóciója versenyét. A tavalyi év kiemelkedő promócióinak díjátadó ünnepségéről és a III. helyezést elért pályázatokról az előző számunkban olvashattak, ezúttal a különdíjas promóciókat mutatjuk be. Következő számunkban pedig az aranyérmesek kerülnek sorra.Borítékolt gyümölcsös ízélmény
TMK-különdíj: Orbit Envelope málna-fekete ribizli-grapefruit bevezetése és megismertetése
Az édességpiac meghatározó szereplője, a Wrigley magyarországi termékpalettája tavaly ősszel új színnel gazdagodott. A Prohome Kft.-vel közösen kidolgozott promóció azon alapult, hogy az Orbit Envelope addigi piacon levő 2 mentolos íze mellé megérkezett a málna-fekete ribizli-grapefruit ízkombináció is, amely az első gyümölcsös íz lett a termékcsaládban.
Mindhárom Envelope rágógumira jellemző, hogy prémium, 14, egyenként csomagolt rágógumit tartalmaz, visszazárható boríték formájú csomagolásban, így könnyen kínálható – ezt a terméktulajdonságot jól ki is használták a promóciónál.
A gyümölcsös ízű rágógumi emlékezetessé tételéről a termék rózsaszín-lila csomagolásával harmonizáló különleges hoszteszruhák, kellékek, egyedi pultok, autógrafika, márkázott játékeszköz és ajándékok is gondoskodtak. Az ötletes és igényes bevezetés és az elért eredmények győzték meg a Trade Marketing Klub alapítóit arról, hogy az általuk felajánlott különdíjat ennek a promóciónak ítéljék oda.
Az elsősorban 25–39 éves, A és B jövedelmi kategóriába tartozó, újdonságra nyitott, minőséget értékelő fogyasztókat célzó akció közterületen és a boltokban is látványosan jelent meg. A promóciós időszak első felében, összesen 52 hipermarketben két csinos, a termék feltűnő színeibe öltözött hosztesz a kasszáknál várakozó vásárlóknak Orbit Envelope málna-fekete ribizli-grapefruit terméket kínált, és hívta fel a figyelmet, hogy amennyiben az Orbit Envelope termékcsaládból két csomag bármilyen ízű rágógumit vásárolnak, és ezt blokk ellenében igazolják, ajándékba kapnak egy csomag Orbit Envelope málna-fekete ribizli-grapefruit rágógumit a kasszazónán kívül elhelyezett hoszteszpultnál.
A promóció áruházi aktivitásait követően három héten át két hosztesz a termék színeire brandingelt Smart gépkocsival járta az utakat, és forgalmas tereken, 18 budapesti és 14 vidéki helyszínen játékra invitálta a járókelőket. A felnyitott csomagtartóba darts táblát helyeztek, a játékhoz pedig a termék kóstolásának lehetősége és azonnali ajándékok is párosultak.
Az eredmények nem maradtak el, az akcióban részt vevő áruházakban a termék forgalma megháromszorozódott a megelőző időszakhoz képest.
A különdíjat jelképező óriás Szamos marcipántortát, a két darab, éves TMK klubtagsági kártyát és az ajándékokat Horti-Dávid Adrienn, a Wrigley Hungária Kft. Category Communication Specialist-je vette át (képünkön balra).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >