Az év legsikeresebb promóciója 2008.: II. helyezettek
A Treda magazin első alkalommal hirdette meg Az év legsikeresebb promóciója versenyét. A tavalyi év kiemelkedő promócióinak díjátadó ünnepségéről és a III. helyezést elért pályázatokról az előző számunkban olvashattak, ezúttal az ezüstérmet nyert promóciókat mutatjuk be. Következő számunkban pedig a győztesek és a különdíjasok kerülnek sorra.II. helyezés: Coca-Cola hűségpromóció 2008.
Játék a pontokkal a Coke weboldalon
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. hűségprogramjának elsősorban tinédzsereket és fiatal felnőtteket célzó kampánya a tavalyi évben március 3-tól december 31-ig tartott. Maga a promóció a 2007-es esztendőben indult és 2009-ben is zajlik, folyamatos újításokkal.
A program lényege, hogy minden 0,5 literes PET Coca-Cola, Coca-Cola light, Cherry Coke és 2008 júliusától Coke zero akciós kupakkal és címkével ellátott kupakja egy kódot rejt, amelyet interneten vagy SMS-ben küldhet be az, aki regisztrál a honlapon.
A www.coke.hu weboldalon regisztrálók a kódbeváltáskor véletlenszerűen generált számú pontot kapnak, amelyekkel játszhatnak. Így pontokért cserébe letölthetik a legújabb zenéket, polifónikus vagy realtone csengőhangokat, webSMS-t küldhetnek, illetve a beváltott pontok révén automatikusan indulnak az aktuális napi vagy heti nyereményért, amelyre további kódbeváltásokkal növelhetik esélyüket. Az összegyűjtött pontokat tavaly márkánként célcsoport-specifikus, nagyobb értékű ajándékokra is be lehetett váltani.
2008-ban közel 8000 darab ajándék talált gazdára a hűséges Coca-Cola fogyasztók körében.
A promóciót tv- és rádióhirdetés mellett internetes kampány is népszerűsítette. A feltűnő, negyedévente megújuló, az aktuális napi nyereményt kommunikáló promóciós címke nagyban hozzájárult a potenciális fogyasztók figyelmének megragadásához. A boltokban pedig kreatív POS-anyagok – poszter, hűtőmatrica, wobbler, árjelző – ösztönözték a vásárlást.
A több mint tízmillió kattintás az oldalra és a közel hárommillió pontbeváltás is azt igazolja, hogy sikerült megragadni a célcsoport érdeklődését.
Külön érdekesség, hogy a nyári szezon után is kiemelkedően magas maradt az oldal látogatottsága hazai és nemzetközi relációban is, és egész évben folyamatos érdeklődést generált. Így akár más régióbeli országok – Ausztria, Lengyelország, Cseh Köztársaság – Coke-hűségprogramot működtető oldalaival, akár egyéb magyarországi FMCG-promóciós oldalakkal való összehasonlításban is elvitte a pálmát.
Az ezüstérmet és a hozzá tartozó díjakat Fertőszögi Ágnes, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. értékesítési csatorna vezetője vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >