Az Év Legbarátságosabb Szállodája 2011
Az utazók számára a legfontosabb érték a barátságosság – állapította meg egy több mint 8.000 ember bevonásával készült átfogó piackutatás 2010-ben. Erre az igénynek a gondolatából kiindulva indította első Az Év Legbarátságosabb Szállodája versenyét a Kisutazás.hu csapata.
Mit akar az utazó? Mire vágyik akkor, amikor egy hétvégére, vagy hosszabb időre belföldre utazik? – minden szálloda ezekre a kérdésekre keresi a választ, ha a vendégeit elégedettebbé szeretné tenni, és az egyszeri utazóból törzsvendéget szeretne csinálni.
Ilyen és sok egyéb kérdést tett fel a LifeClub.hu-val közösen folytatott további kutatásai során a Kisutazás.hu. Ebben 14.200 utazói véleményt összegeztek 50+1 pontban.
A szervezők 2012. január 10-én – immáron 2. alkalommal – útjára indították „Az Év Legbarátságosabb Szállodája 2011 Versenyt”. Ebben az utazók azokra a hotelekre adhatják le voksukat, amelyekben a 2011-es évben a legfigyelmesebb kiszolgálást tapasztalták meg.
Az utazók 03.20-ig addig szavazhatnak a hotelekre a www.szallodaverseny.hu oldalon. Az idei versenyben sok marketing, és innováció is helyet kap, az utazókkal történő kommunikáció legfőbb felülete pedig a Facebook lesz. – állítják a szervezők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meglepetés a nemzetközi szállodaláncok rangsorában: a nagy nevek alulteljesítettek
A nemzetközi szállodaláncok között végzett felmérésben meglepő eredmények születtek, amelyek…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >