Az év internetes kereskedője nyomában
Idén hetedik alkalommal hirdetik meg az Év Internetes Kereskedője Díj pályázatot, amelyet a www.evker.hu oldalon szervezett közönségszavazás és a szakmai zsűri véleménye alapján ítélnek oda.
A versenyben minden olyan vállalkozás részt vehet, amely magyarországi online kiskereskedelmi tevékenységet folytat és árbevétele nem haladja meg a 1,5 milliárd forintot. A 1,5 milliárd forint feletti árbevétellel rendelkező internetes kereskedők az idei évtől „felelős kereskedőként” a díj támogatói között foglalnak helyet. A szervezők a SzEK.org – Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület, (www.szek.org), a kirowski Isobar (www.kirowskiisobar.hu), az eNET Kft. (www.enet.hu), valamint az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) (www.ivsz.hu) célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és a fogyasztói bizalom növelése.
A díj közönségszavazással indul március 26. és április 9. között. A közönségnek ez idő alatt van módja a www.evker.hu oldalon szavazni kedvenc kereskedőjére. Voksolható minden olyan vállalkozás, amely termékeit, szolgáltatásait az interneten keresztül (is) értékesíti, árbevétele 1,5 milliárd forint alatt van, Magyarországon van bejegyezve és magyar nyelvű honlappal rendelkezik. A 30 legtöbb szavazatot kapott kereskedő ezt követően április 22-ig pályázatot nyújthat be, közülük egyet hirdet ki nyertesnek a neves szakemberekből és a felelős kereskedőkből álló szakmai zsűri. A grémium értékeli a vállalkozások üzleti modelljét, az elért üzleti eredményeket, a felhasználó-barátságot, a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos feltételek meglétét, az ismertséget. A díjazás feltétele, hogy az e-kereskedő megfeleljen a Vedd a neten! webshop minősítésen is, de ennek költségét a zsűri elé került vállalkozások esetében a SzEK.org vállalja.
A díj ünnepélyes kihirdetésére és átadására 2013. május 9-én a X. E-Kereskedelem Konferencián (http://konferencia.szek.org) kerül sor. A nyertes egy évig használhatja az Év Internetes Kereskedője címet és megkapja a díj főtámogatójának, a PayU-nak a fődíját, egy 1,5 millió forint értékű e-business csomagot, valamint a PayU egyedi szolgáltatási csomagját is.
A szavazóközönséget idén is sok nyeremény várja. Minden szavazó garantált 30 Shopline törzsvásárlói pontot kap, amit különböző kedvezményekre válthat be a Shopline webáruházban, emellett minden voksoló sorsoláson vesz részt, ahol megnyerheti a 10 db 5.000 Ft-os Shopline vásárlási utalvány egyikét vagy a Shopline fődíját, a 100.000 forint értékű könyvcsomagot és tabletet e-könyvekkel; a 200 db 500 Ft-os NetPincér.hu kupon egyikét; a NetPincér.hu fődíját, az 50.000 Ft-os kupont, a Bónusz Brigád 5 db 10.000 Ft-os vásárlási utalványát vagy az Extreme Digital ajándékát, egy Samsung Galaxy Camera Smart fényképezőgépet.
A díj főtámogatója a PayU. A közönségszavazás támogatója a Bónusz Brigád, az Extreme Digital, a NetPincér.hu és a díj korábbi éveinek többszörös nyertese, a Shopline webáruház.
A SzEK.org-ról
A szervező a 2005-ben alakult, és 2010. áprilisban közhasznú státuszt nyert Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org). A SzEK.org alapítói – felismerve az új üzletág gazdaságélénkítő szerepét – célul tűzték ki, hogy elősegítik az elektronikus kereskedelem korszerű, gazdaságos és megbízható formáinak elterjedését. Tevékenységük a szakmai ismeretterjesztéstől az e területet érintő, készülő jogszabályok véleményezésén át az etikai normák kialakításáig és elfogadtatásáig tart. A szövetség tagjai között az elektronikus kereskedelmi piac meghatározó vállalkozásai – beleértve nemcsak a kereskedőket, de más, a terület sikerességében érdekelt cégeket is a bankoktól a futárcégeken át a médiavállalatokig –, valamint a témával foglalkozó szakemberek egyaránt megtalálhatók.
További információ: www.szek.org
A SzEK.org tagjai: www.szek.org/tagsag
Az IVSZ-ről
Az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) a magyar gazdaság legdinamikusabban fejlődő ágazatának, az infokommunikációs (ICT) iparágnak legnagyobb és legmarkánsabb érdekvédelmi szervezete. Szövetségünk több mint 20 éve egy olyan iparág hatékony érdekképviselete, amelynek részesedése a hazai GDP-ben jelenleg 12%. Európai kitekintésben Magyarország az 5. helyen áll ebben a rangsorban az Unió országai között, az ágazat több mint 150,000 fős foglalkoztatottsági adatával pedig az előkelő a 3. helyet foglaljuk el Európában.
Az IVSZ 1991-es megalakulása óta dinamikusan fejlődik és eredményesen lép fel a hazai információs társadalom és ICT szektor közös stratégiai célkitűzései és 350 jelenlegi tagvállalatának érdekei mellett. Az IVSZ tagságának összetétele jól tükrözi vissza az ICT szektor elmúlt években tapasztalható bővülését. A kezdeti, csak informatikával foglalkozó cégekhez ugyanis évről-évre többen csatlakoznak a távközlés és az elektronika szereplői közül is. Szövetségünk ily módon egy konvergens iparágat képvisel, tagvállalataink között az ágazat minden nemzetközi kulcsszereplője és hazai nagyvállalata mellett nagy számban képviseltetik magukat a hazai mikro- és kisvállalkozások is. Az IVSZ tagvállalatai árbevételüket tekintve az iparág 80%-át reprezentálják.
További információ: www.ivsz.hu
A kirowski Isobar-ról
A kirowski Isobar digitális szemléletű kommunikációs ügynökség, melyet 1996-ban alapítottak és 2005 óta az Aegis Media csoporthoz tartozó Isobar hálózat tagja. Elismert márka és díjazott alkotóműhely, vonzó munkahely a tehetségek számára. Újfajta kapcsolatot teremtünk a márkák és fogyasztók között. Arról és úgy beszélünk az emberekkel, hogy az valóban érdekelje őket, ott és akkor, ahol és amikor nekik valóban alkalmas. A megfelelő eszközöket adjuk a kezükbe ahhoz, hogy kapcsolatba lépjenek a márkával. Kommunikációs ötleteink egységes stratégiára építve integrálják a kreativitás, a média és a technológia lehetőségeit. Ügyfeleink közé tartozik a Magyar Telekom csoport, a Samsung, a Generali, a P&G és az MKB Bank.
További információ: www.kirowskiisobar.com
Az eNET-ről
Az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. – korábbi nevén GKIeNET Kft. – 2001-ben alakult kezdetben infokommunikációs és információs társadalomkutatásokra specializálódva. Mára szolgáltatásaink K+F és energetikai területekre is kiterjednek, kompetencia területeink infokommunikációs és energetikai piackutatás, elemzés és szakértői tanácsadás, kutatásfejlesztés és pályázat írás és projektmenedzsment. Szakértői tevékenységünk termékfejlesztésnél, piaci bevezetésnél, stratégia-alkotásnál, felvásárlások előkészítésénél és ongoing értékeléseknél teremt értéket Magyarország mellett Közép-kelet Európában. Az eNET Kft. Magyarországon bejegyzett 100%-ban magyar tulajdonú cég.
További információ: www.enet.hu
A PAYU-ról
A PayU Hungary Kft. az Allegroup csoport testvércégeként, online bankkártyás fizetési megoldást nyújt webshopok és online szolgáltatást kínáló kereskedők számára, Célunk, hogy olyan átfogó fizetési rendszert biztosítsunk partnereink számára, amely az interneten történő vásárlást gyorssá, kényelmessé, és biztonságossá teszi mind a kereskedő, mind a vevő számára. A nemzetközi környezetben tesztelt, innovatív megoldásainknak köszönhetően az e-kereskedők a gördülékeny csatlakozás mellett olyan kényelmi szolgáltatásokat is használhatnak, melyek fellendítik a vásárló-, és a tranzakciószámot egyaránt. Mi sem bizonyítja jobban a PayU hazai sikerességét, minthogy alig egy év alatt több mint 500 kereskedő választott minket online fizetési szolgáltatójának.
További információ: www.payu.hu
A Bónusz Brigád-ról
A Heller Gábor és Kaprinay Zoltán által 2010-ben alapított Bónusz Brigád az első és legnagyobb közösségi vásárló portál Magyarországon. A cég felkutatja a legjobb helyeket, lealkudja az áraikat, és meghirdeti az ajánlatokat saját közösségének. A Facebookon több mint 340 000 rajongójuk van, a vásárlók pedig a Brigádnak köszönhetően eddig már közel 6 milliárd forintot spóroltak. A Bónusz Brigád 2011 novemberében lett alapító tagja a Slevomat Group nemzetközi hálózatának, amely 7 ország piacvezető közösségi vásárló oldalát foglalja magába. A Brigád 2011-ben megkapta az év honlapja díjat, jótékonysági programjának köszönhetően a MAF Leginnovatívabb Támogatói Programjai közé került, valamint 2012 márciusától a Magyar Szolgáltatás minősítés büszke viselője. Az Álommeló.hu weboldalt az Év kreatív megoldásának választották Az Év Honlapja 2012 díjkiosztóján, míg a Brigád weboldalát a kiváló magyar tartalom elismerésével jutalmazták az e-Festivalon.
További információ: www.bonuszbrigad.hu
Az ExtremeDigital-ról
Az Extreme Digital 2001 óta dinamikusan fejlődő szakkereskedés-lánc, online áruháza pedig 2004 óta az internetes kereskedelem hazai zászlóshajója. A www.edigital.hu nemcsak széles körű műszaki- és szabadidős termékkínálatot nyújt, de részletes termékinformációkkal, kedvező csomagajánlatokkal valamint rugalmas áruhitel konstrukciókkal várja látogatóit. Jó árak mellett extrákkal: széles és változatos szolgáltatáskínálattal, rendszeres akciókkal és egyedi kedvezményekkel törekszik vásárlói igényeinek minél magasabb fokú kiszolgálására. Eredményeit számos díj és elismerés támasztja alá.
További információ: www.edigital.hu
A NetPincér.hu-ról
A NetPincér.hu az ételrendelési és éttermi portál. Az internetes felhasználók kényelmesen és egyszerűen válogathatnak a házhoz szállító éttermek kínálatából egész Magyarországon. A világhálón lebonyolított vásárlások száma alapján a NetPincér.hu ma az egyik legszívesebben használt szolgáltatás a magyar internetezők között. A választék megtekintéséhez még regisztrálni sem kell. Csak a szállítási címet kell megadni, és kényelmesen végignézhetők az étlapok. A regisztráció csupán a kiszállításhoz szükséges adatokat kéri el, a futárnak pedig csak annyit kell fizetni, mintha telefonon rendeltük volna az ételt. Fizetni nem csak készpénzzel, hanem bankkártyával és Szép kártyával is lehetséges. Az elvitelre rendelés, az online asztalfoglalás és a napi menü kereső térképen is segít megtalálni, hogy a közelben milyen étkzési lehetőség kínálkozik
További információ: www.NetPincér.hu
A Shopline-ról
A Shopline-webáruház Nyrt. Magyarország legnagyobb internetes kereskedője és vezető webáruháza. A társaság hazánkon kívül jelen van a román és a szlovák internetes piacon is. A Shopline üzletfejlesztése keretében kiemelt hangsúlyt fektet tevékenységi körének folyamatos bővítésére. A klasszikus antikvár könyvek és újdonságok mellett jelenleg idegen nyelvű kötetek, filmek, zenei kiadványok, műszaki és drogériatermékek, játékok, lakberendezési cikkek és élelmiszerek is jelen vannak a Shopline kínálatában. 2005 és 2009 után 2010-ben is a Bookline-t, a Shopline könyves webáruházát választották Az Év Internes Kereskedőjének (IVSZ, CIB, Kirowski), 2012-ben pedig Az Év Honlapja lett e-kereskedelem kategóriában.
További információ: www.shopline.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >