Az Év Innovatív Franchise Hálózata
A Duna House és az Otthon Centrum, a két legnagyobb hazai ingatlanhálózatként 2013-ban merőben új együttműködést indított el, amely a jelenlegi magyar piacnál jóval fejlettebb, angolszász piacokon bevett működési formák irányába mutat. Segítségével gyorsabban és hatékonyabban szolgálhatóak ki az ügyfelek.
A gyengélkedő ingatlanpiacon felértékelődnek azok az előnyök, amelyek a közvetítői hálózatok méreteiből adódnak. A két hálózat összességében 200 irodával és nagyjából 2000 értékesítővel rendelkezik. Erre alapozva 2013. május 1-től – kezdetben korlátozott területen – együttműködik a két franchise ingatlanhálózat. A Duna House és az Otthon Centrum saját kizárólagos megbízásában lévő ingatlanjait hozzáférhetővé, saját weboldalaikon hirdethetővé teszi egymás számára. Az eddig precedens nélküli együttműködés célja, hogy a két, kizárólagos ingatlanállományt egyesítve gyorsabb és hatékonyabb módon tudja mind a vevőket, mind az eladókat kiszolgálni. A két hálózat együttműködéshez csatlakozott vidéki partnerei már az első két hónapban több mint 200 közös tranzakciót zártak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >