Az Év honlapja lett Magyarország legnagyobb cicás portálja, a whiskas.hu
2009 novemberében az Internet Marketing Klub (Magyar Marketing Szövetség tagja) által rendezett szavazáson a magyar Whiskas® weboldal bizonyult a legjobbnak az internetes márkaoldalak kategóriájában.
Mivel ebben a kategóriában a legnagyobb és legszorosabb a verseny évről évre, ezért a Mars Magyarország marketing csapata különösen büszke, hogy a zsűri szerint is „a honlap kiemelkedett a többi résztvevő közül”.
A honlap megalkotásával a vállalat célja nem a márkaoldal felépítése volt, hanem egy portál létrehozása a cicakedvelők számára, ezért erősen épít a közösségi funkciókra. A látogatók beszélgethetnek a fórumban, megoszthatják egymással a cicákról készült képeket, történeteket, vagy kérdezhetnek az állatorvostól. A regisztrált tagok pedig egy közösséghez is csatlakozhatnak. A látogatók átlagosan több mint öt percet töltenek az oldalon és az eddigi tíz hónap alatt több mint négyezer hozzászólás érkezett.
A regisztrált tagok több, mint harmada barátai, ismerősei ajánlására látogatta meg a honlapot.
A márkaoldal szerkesztői igyekeztek a márka jellemzőit is megjeleníteni, így a Whiskas®-ra jellemző elemek visszaköszönnek a látogatókra. További érdekességek a honlapon hallgatható dorombolás, vagy a képernyővédő, csengőhang és widget letöltés lehetősége. A felelős állattartásra való törekvés jegyében a honlapon nevelhetünk virtuális cicát egy virtuális örökbefogadási játékprogram segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >