Az Év honlapja lett Magyarország legnagyobb cicás portálja, a whiskas.hu
2009 novemberében az Internet Marketing Klub (Magyar Marketing Szövetség tagja) által rendezett szavazáson a magyar Whiskas® weboldal bizonyult a legjobbnak az internetes márkaoldalak kategóriájában.
Mivel ebben a kategóriában a legnagyobb és legszorosabb a verseny évről évre, ezért a Mars Magyarország marketing csapata különösen büszke, hogy a zsűri szerint is „a honlap kiemelkedett a többi résztvevő közül”.
A honlap megalkotásával a vállalat célja nem a márkaoldal felépítése volt, hanem egy portál létrehozása a cicakedvelők számára, ezért erősen épít a közösségi funkciókra. A látogatók beszélgethetnek a fórumban, megoszthatják egymással a cicákról készült képeket, történeteket, vagy kérdezhetnek az állatorvostól. A regisztrált tagok pedig egy közösséghez is csatlakozhatnak. A látogatók átlagosan több mint öt percet töltenek az oldalon és az eddigi tíz hónap alatt több mint négyezer hozzászólás érkezett.
A regisztrált tagok több, mint harmada barátai, ismerősei ajánlására látogatta meg a honlapot.
A márkaoldal szerkesztői igyekeztek a márka jellemzőit is megjeleníteni, így a Whiskas®-ra jellemző elemek visszaköszönnek a látogatókra. További érdekességek a honlapon hallgatható dorombolás, vagy a képernyővédő, csengőhang és widget letöltés lehetősége. A felelős állattartásra való törekvés jegyében a honlapon nevelhetünk virtuális cicát egy virtuális örökbefogadási játékprogram segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >