Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Az év hirdetője címre jelölték a Procter & Gamble-t
Az év hirdetője címre jelölték a Procter & Gamble-t
A június közepén zajló Cannes-i Lions fesztivál hirdetői díját tavaly a Honda nyerte el.
A Procter tavaly világszerte
több mint nyolc milliárd dollárt költött
hirdetésekre, tavaly a cég 14 díjat nyert a
fesztiválon, többek között a sajtó
nagydíját is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >