Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Az év hirdetője címre jelölték a Procter & Gamble-t
Az év hirdetője címre jelölték a Procter & Gamble-t
A június közepén zajló Cannes-i Lions fesztivál hirdetői díját tavaly a Honda nyerte el.
A Procter tavaly világszerte
több mint nyolc milliárd dollárt költött
hirdetésekre, tavaly a cég 14 díjat nyert a
fesztiválon, többek között a sajtó
nagydíját is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >