Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Az év hirdetője címre jelölték a Procter & Gamble-t
Az év hirdetője címre jelölték a Procter & Gamble-t
A június közepén zajló Cannes-i Lions fesztivál hirdetői díját tavaly a Honda nyerte el.
A Procter tavaly világszerte
több mint nyolc milliárd dollárt költött
hirdetésekre, tavaly a cég 14 díjat nyert a
fesztiválon, többek között a sajtó
nagydíját is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >