Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Az év hirdetője címre jelölték a Procter & Gamble-t
Az év hirdetője címre jelölték a Procter & Gamble-t
A június közepén zajló Cannes-i Lions fesztivál hirdetői díját tavaly a Honda nyerte el.
A Procter tavaly világszerte
több mint nyolc milliárd dollárt költött
hirdetésekre, tavaly a cég 14 díjat nyert a
fesztiválon, többek között a sajtó
nagydíját is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >