Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Az év hirdetője címre jelölték a Procter & Gamble-t
Az év hirdetője címre jelölték a Procter & Gamble-t
A június közepén zajló Cannes-i Lions fesztivál hirdetői díját tavaly a Honda nyerte el.
A Procter tavaly világszerte
több mint nyolc milliárd dollárt költött
hirdetésekre, tavaly a cég 14 díjat nyert a
fesztiválon, többek között a sajtó
nagydíját is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >