Az Év Franchise Átvevője
Penczné Bölcskei Zita 2004-ben vette át az akkor még központi üzemeltetésben lévő bajai Diego áruház irányítását. Szorgos, lendületes munkával, kimagasló kereskedelmi érzékkel 5 éven át sikeresen működtette az áruházat, ekkor lépett elő a hálózat franchise-partnerévé, és sajátjaként vette át az áruház üzemeltetését.
A hálózat vezetői értekezleteinek rendszeres, aktív résztvevőjeként hűen követi a Diego által meghatározott irányvonalat, melynek köszönhetően a hálózaton belül 2009-ben „az Év Marketing Díját”, 2012-ben és 2013-ban „Az Év Minőségbiztosítási Díját” is elnyerte. A bajai Diego minőségi kiszolgálása az egyik legmagasabb színvonalú a hálózaton belül. Az áruház arculata folyamatosan frissül, az elvárt követelményeknek megfelel, tiszta, rendezett, otthonos kialakítású.Az áruház készletgazdálkodására nagy figyelmet fordít, folyamatosan figyeli annak árukészletét, választékát. Az elmúlt 10 év alatt folyamatosan innovatív ötletekkel segítette a hálózat munkáját. HR-munkája példamutató: munkatársai számára csapatépítő tréningeket, közös programokat szervez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
A magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből, a…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t? A GKI…
Tovább olvasom >Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac
Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac, a foglalkoztatottak száma évek…
Tovább olvasom >