Az Év Franchise Átvevője
Penczné Bölcskei Zita 2004-ben vette át az akkor még központi üzemeltetésben lévő bajai Diego áruház irányítását. Szorgos, lendületes munkával, kimagasló kereskedelmi érzékkel 5 éven át sikeresen működtette az áruházat, ekkor lépett elő a hálózat franchise-partnerévé, és sajátjaként vette át az áruház üzemeltetését.
A hálózat vezetői értekezleteinek rendszeres, aktív résztvevőjeként hűen követi a Diego által meghatározott irányvonalat, melynek köszönhetően a hálózaton belül 2009-ben „az Év Marketing Díját”, 2012-ben és 2013-ban „Az Év Minőségbiztosítási Díját” is elnyerte. A bajai Diego minőségi kiszolgálása az egyik legmagasabb színvonalú a hálózaton belül. Az áruház arculata folyamatosan frissül, az elvárt követelményeknek megfelel, tiszta, rendezett, otthonos kialakítású.Az áruház készletgazdálkodására nagy figyelmet fordít, folyamatosan figyeli annak árukészletét, választékát. Az elmúlt 10 év alatt folyamatosan innovatív ötletekkel segítette a hálózat munkáját. HR-munkája példamutató: munkatársai számára csapatépítő tréningeket, közös programokat szervez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >