Az Év Franchise Átvevője
Penczné Bölcskei Zita 2004-ben vette át az akkor még központi üzemeltetésben lévő bajai Diego áruház irányítását. Szorgos, lendületes munkával, kimagasló kereskedelmi érzékkel 5 éven át sikeresen működtette az áruházat, ekkor lépett elő a hálózat franchise-partnerévé, és sajátjaként vette át az áruház üzemeltetését.
A hálózat vezetői értekezleteinek rendszeres, aktív résztvevőjeként hűen követi a Diego által meghatározott irányvonalat, melynek köszönhetően a hálózaton belül 2009-ben „az Év Marketing Díját”, 2012-ben és 2013-ban „Az Év Minőségbiztosítási Díját” is elnyerte. A bajai Diego minőségi kiszolgálása az egyik legmagasabb színvonalú a hálózaton belül. Az áruház arculata folyamatosan frissül, az elvárt követelményeknek megfelel, tiszta, rendezett, otthonos kialakítású.Az áruház készletgazdálkodására nagy figyelmet fordít, folyamatosan figyeli annak árukészletét, választékát. Az elmúlt 10 év alatt folyamatosan innovatív ötletekkel segítette a hálózat munkáját. HR-munkája példamutató: munkatársai számára csapatépítő tréningeket, közös programokat szervez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >