Az év európai táplálék-kiegészítő márkája lett a Scitec
A világ legnagyobb online fitneszkereskedője, a Bodybuilding.com Európa legjobb márkájának választotta a Scitec Nutrition sporttáplálék-kiegészítőket gyártó és forgalmazó vállalatot. A budapesti székhelyű Scitec termékeit a világ 90 országában fogyasztják profi és hobbisportolók.
A Scitec korábban a testépítők világában vívott ki előkelő pozíciót magának magas minőségű, prémium termékeivel. A vállalat az elmúlt két évben nyitott az olimpiai sportágak felé, egyszerűen elkészíthető, kiváló ízesítésű termékeivel ma már a szélesebb, aktívan sportoló közönség körében is népszerű. Termékei – mint például a fehérjék, sportitalok és vitaminok – minden rendszeres (heti 2-3 alkalommal) sporttevékenységet végző számára fontosak és ajánlottak az egészséges étrend kiegészítéseként. //
Kapcsolódó cikkeink
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >Elindult a Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kampánya
Fogyatékossággal élő és mozgássérült fiatalok versenyeztek együtt ép fiatalokkal és…
Tovább olvasom >A súlyzós edzés kortól függetlenül mindenkié – üzeni új nemzetközi kampányában a Scitec Nutrition
Szeptemberben új imázsépítő kampánnyal rukkolt elő a több mint 25…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >