Az Év E-kereskedői a Scarab ajánlóját használják
Az idei Év Internetes Kereskedője Díj mindhárom dobogós helyét az intelligens termékajánló rendszerek globális piacán működő Scarab Research ügyfelei nyerték el.
Az első díjjal jutalmazott Bookline.hu (www.bookline.hu) már 2009 óta alkalmazza sikerrel a nagyvállalati ügyfelek számára kínált Scarab Enterprise integrált terméket, míg a második helyezést elért Extreme Digital (www.edigital.hu) valamint a harmadik helyre befutó Játéknet.hu (www.jateknet.hu) az alig négy hónapja indított Scarab Cloud webszolgáltatás ügyfelei. A Scarab Research gratulál a győzteseknek, és sok sikert kíván a dobogóról ezúttal lemaradt nevezőknek.
A kifejezetten KKV-k számára fejlesztett Scarab Cloud termék a kitüntetésben részesített ügyfeleken túl is rendkívül gyors terjeszkedésről számolhat be. A nyáron indított szolgáltatás már több hazai webáruházban éles üzemben fut, így például az Anima Könyvesboltban (www.animakonyv.hu) is. A Scarab Cloud térhódítása a rendszer rendkívül gyors implementálhatóságának és gyakorlatilag nulla beruházási igényének köszönhető, valamint igazolja a szolgáltatáshoz kialakított előfizetői modell életképességét.
Az elmúlt években kiérlelt cloud computing megoldásokra építő Scarab Cloud termékajánló platform mindennemű informatikai beruházás nélkül, havi előfizetéses modellen keresztül teszi elérhetővé a Scarab Research intelligens termékajánló rendszerét. A cloud technológia további hozadéka az egyszerű és gyors integrálhatóság, amivel a rendszer a legtöbb webshopban néhány óra alatt üzembe helyezhető.
A Scarab csúcstechnológiás rendszere a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás kutatási területeinek eredményeit alkalmazza az e-kereskedelem értékesítési hatékonyságának növelésére. A Scarab rendszer erőssége, hogy képes a legapróbb részletességgel feltérképezni a vásárlók személyes preferenciáit, és ezek alapján igen nagy precizitással kínál személyre szabott ajánlásokat.
A tapasztalatok szerint a Scarab termékajánló rendszer már igen rövid távon is képes 5%-15% növekedést produkálni az online eladásokban, hosszabb távon pedig alapvető szerepet játszik a vásárlási élmény meghatározásában, az ügyfél-elégedettség fokozásában és a vásárlói hűség kialakításában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >