Az Év E-kereskedői a Scarab ajánlóját használják
Az idei Év Internetes Kereskedője Díj mindhárom dobogós helyét az intelligens termékajánló rendszerek globális piacán működő Scarab Research ügyfelei nyerték el.
Az első díjjal jutalmazott Bookline.hu (www.bookline.hu) már 2009 óta alkalmazza sikerrel a nagyvállalati ügyfelek számára kínált Scarab Enterprise integrált terméket, míg a második helyezést elért Extreme Digital (www.edigital.hu) valamint a harmadik helyre befutó Játéknet.hu (www.jateknet.hu) az alig négy hónapja indított Scarab Cloud webszolgáltatás ügyfelei. A Scarab Research gratulál a győzteseknek, és sok sikert kíván a dobogóról ezúttal lemaradt nevezőknek.
A kifejezetten KKV-k számára fejlesztett Scarab Cloud termék a kitüntetésben részesített ügyfeleken túl is rendkívül gyors terjeszkedésről számolhat be. A nyáron indított szolgáltatás már több hazai webáruházban éles üzemben fut, így például az Anima Könyvesboltban (www.animakonyv.hu) is. A Scarab Cloud térhódítása a rendszer rendkívül gyors implementálhatóságának és gyakorlatilag nulla beruházási igényének köszönhető, valamint igazolja a szolgáltatáshoz kialakított előfizetői modell életképességét.
Az elmúlt években kiérlelt cloud computing megoldásokra építő Scarab Cloud termékajánló platform mindennemű informatikai beruházás nélkül, havi előfizetéses modellen keresztül teszi elérhetővé a Scarab Research intelligens termékajánló rendszerét. A cloud technológia további hozadéka az egyszerű és gyors integrálhatóság, amivel a rendszer a legtöbb webshopban néhány óra alatt üzembe helyezhető.
A Scarab csúcstechnológiás rendszere a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás kutatási területeinek eredményeit alkalmazza az e-kereskedelem értékesítési hatékonyságának növelésére. A Scarab rendszer erőssége, hogy képes a legapróbb részletességgel feltérképezni a vásárlók személyes preferenciáit, és ezek alapján igen nagy precizitással kínál személyre szabott ajánlásokat.
A tapasztalatok szerint a Scarab termékajánló rendszer már igen rövid távon is képes 5%-15% növekedést produkálni az online eladásokban, hosszabb távon pedig alapvető szerepet játszik a vásárlási élmény meghatározásában, az ügyfél-elégedettség fokozásában és a vásárlói hűség kialakításában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >