Az Év Display-e
Jubileumi 60. alkalommal díjazta az in-store kommunikáció legjobb kihelyezéseit a Shop! nemzetközi egyesülete. Az OMA Awards díjak kihirdetésére március 28-án, a chicagói GlobalShopon került sor. A 23 kategóriában kiosztott elismerések közül lapunkban Az Év Display-e kategória tartós, féltartós és nem tartós győztes munkáit mutatjuk be.
TARTÓS DISPLAY
Amazon Alexa Super Table – Megbízó: Amazon; Pályázó: OUTFORM Inc.
A Super Table display az Amazon Smart Home koncepciójának bemutatására készült. A kialakítás elsődleges szempontja az volt, hogy a vásárlók kipróbálhassák a vállalat által kínált otthoni megoldásokat. A kihelyezés az összes Alexa-eszközt tartalmazta, így akik kipróbálták a display-n lévő termékeket, megismerkedhettek a hangvezérelt asszisztens képességeivel.
FÉLTARTÓS DISPLAY
Schick Hydro eldobható borotva padlódisplay robotmozgással és videóval
Megbízó: Edgewell Personal Care; Pályázó: Pratt Display
A Paramount Picture-rel való együttműködésben a Transformers:
Az utolsó lovag c. filmhez kapcsolódva valósult meg a Schick Hydro eldobható borotva display-e. A robotmozgást imitáló, kijelzővel felszerelt papírdisplay 100%-ban újrahasznosított hullámkartonból készült.
NEM TARTÓS DISPLAY
Maggi Grill Display – Megbízó: Marcas Nestlé S.A de C.V.; Pályázó: e3displays
Az innovatív megjelenés kialakításával a márka célja a forgalomnövelés mellett az volt, hogy mind a konstrukció, mind az azon megjelenített két márka, a Maggi és a C&B, a vásárlók fejében a későbbiekben is felidéződjön.
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Magyar győztes a Global Awards versenyen
Összesen 23 ország 76 nevezése érkezett be a Shop! Global…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >