Az Év Display-e

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 06. 20. 16:50

Jubileumi 60. alkalommal díjazta az in-store kommunikáció legjobb kihelyezéseit a Shop! nemzetközi egyesülete. Az OMA Awards díjak kihirdetésére március 28-án, a chicagói GlobalShopon került sor. A 23 kategóriában kiosztott elismerések közül lapunkban Az Év Display-e kategória tartós, féltartós és nem tartós győztes munkáit mutatjuk be. 

TARTÓS DISPLAY

Amazon Alexa Super Table – Megbízó: Amazon; Pályázó: OUTFORM Inc.

A Super Table display az Amazon Smart Home koncepciójának bemutatására készült. A kialakítás elsődleges szempontja az volt, hogy a vásárlók kipróbálhassák a vállalat által kínált otthoni megoldásokat. A kihelyezés az összes Alexa-eszközt tartalmazta, így akik kipróbálták a display-n lévő termékeket, megismerkedhettek a hangvezérelt asszisztens képességeivel.

FÉLTARTÓS DISPLAY

Schick Hydro eldobható borotva padlódisplay robotmozgással és videóval

Megbízó: Edgewell Personal Care; Pályázó: Pratt Display

A Paramount Picture-rel való együttműködésben a Transformers:
Az utolsó lovag c. filmhez kapcsolódva valósult meg a Schick Hydro eldobható borotva display-e. A robotmozgást imitáló, kijelzővel felszerelt papírdisplay 100%-ban újrahasznosított hullámkartonból készült.

NEM TARTÓS DISPLAY

Maggi Grill Display – Megbízó: Marcas Nestlé S.A de C.V.; Pályázó: e3displays

Az innovatív megjelenés kialakításával a márka célja a forgalomnövelés mellett az volt, hogy mind a konstrukció, mind az azon megjelenített két márka, a Maggi és a C&B, a vásárlók fejében a későbbiekben is felidéződjön.

 

Kapcsolódó cikkeink