Az Év Display-e
Jubileumi 60. alkalommal díjazta az in-store kommunikáció legjobb kihelyezéseit a Shop! nemzetközi egyesülete. Az OMA Awards díjak kihirdetésére március 28-án, a chicagói GlobalShopon került sor. A 23 kategóriában kiosztott elismerések közül lapunkban Az Év Display-e kategória tartós, féltartós és nem tartós győztes munkáit mutatjuk be.
TARTÓS DISPLAY
Amazon Alexa Super Table – Megbízó: Amazon; Pályázó: OUTFORM Inc.
A Super Table display az Amazon Smart Home koncepciójának bemutatására készült. A kialakítás elsődleges szempontja az volt, hogy a vásárlók kipróbálhassák a vállalat által kínált otthoni megoldásokat. A kihelyezés az összes Alexa-eszközt tartalmazta, így akik kipróbálták a display-n lévő termékeket, megismerkedhettek a hangvezérelt asszisztens képességeivel.
FÉLTARTÓS DISPLAY
Schick Hydro eldobható borotva padlódisplay robotmozgással és videóval
Megbízó: Edgewell Personal Care; Pályázó: Pratt Display
A Paramount Picture-rel való együttműködésben a Transformers:
Az utolsó lovag c. filmhez kapcsolódva valósult meg a Schick Hydro eldobható borotva display-e. A robotmozgást imitáló, kijelzővel felszerelt papírdisplay 100%-ban újrahasznosított hullámkartonból készült.
NEM TARTÓS DISPLAY
Maggi Grill Display – Megbízó: Marcas Nestlé S.A de C.V.; Pályázó: e3displays
Az innovatív megjelenés kialakításával a márka célja a forgalomnövelés mellett az volt, hogy mind a konstrukció, mind az azon megjelenített két márka, a Maggi és a C&B, a vásárlók fejében a későbbiekben is felidéződjön.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >