Az Év Display-e
Jubileumi 60. alkalommal díjazta az in-store kommunikáció legjobb kihelyezéseit a Shop! nemzetközi egyesülete. Az OMA Awards díjak kihirdetésére március 28-án, a chicagói GlobalShopon került sor. A 23 kategóriában kiosztott elismerések közül lapunkban Az Év Display-e kategória tartós, féltartós és nem tartós győztes munkáit mutatjuk be.
TARTÓS DISPLAY
Amazon Alexa Super Table – Megbízó: Amazon; Pályázó: OUTFORM Inc.
A Super Table display az Amazon Smart Home koncepciójának bemutatására készült. A kialakítás elsődleges szempontja az volt, hogy a vásárlók kipróbálhassák a vállalat által kínált otthoni megoldásokat. A kihelyezés az összes Alexa-eszközt tartalmazta, így akik kipróbálták a display-n lévő termékeket, megismerkedhettek a hangvezérelt asszisztens képességeivel.
FÉLTARTÓS DISPLAY
Schick Hydro eldobható borotva padlódisplay robotmozgással és videóval
Megbízó: Edgewell Personal Care; Pályázó: Pratt Display
A Paramount Picture-rel való együttműködésben a Transformers:
Az utolsó lovag c. filmhez kapcsolódva valósult meg a Schick Hydro eldobható borotva display-e. A robotmozgást imitáló, kijelzővel felszerelt papírdisplay 100%-ban újrahasznosított hullámkartonból készült.
NEM TARTÓS DISPLAY
Maggi Grill Display – Megbízó: Marcas Nestlé S.A de C.V.; Pályázó: e3displays
Az innovatív megjelenés kialakításával a márka célja a forgalomnövelés mellett az volt, hogy mind a konstrukció, mind az azon megjelenített két márka, a Maggi és a C&B, a vásárlók fejében a későbbiekben is felidéződjön.
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Magyar győztes a Global Awards versenyen
Összesen 23 ország 76 nevezése érkezett be a Shop! Global…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >