Az Év boltja lett az érdi INTERSPAR
Az érdi INTERSPAR kapta az Év Boltja 2017 kitüntető címet hipermarket kategóriában. A díjat Faragó András, az áruház vezetője vette át. A több mint 7 ezer négyzetméteres bevásárlóközpontot március elején adták át.
Az Év boltja versenyt harmadik alkalommal hirdették meg. A célja, hogy a vásárlók kiszolgálása, az árukínálat, a fenntarthatóság, a szolgáltatások színvonala, az üzlet belső kialakítása, valamint a szolgáltatásainak figyelembevételével felhívja a figyelmet a hazai piacon működő legkiemelkedőbb kereskedelmi egységekre. Az idei versenyben a szakmai zsűri döntése alapján hipermarket kategóriában az érdi INTERSPAR győzött.
Érden, az Iparos úti autópálya-csomópont közelében márciusban átadott bevásárlóközpontra mintegy 4,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország, amely ezzel 100 új munkahelyet is teremtett. A 7 ezer négyzetméteres, modern megjelenésű létesítményben helyet kapott egy több mint 3 ezer négyzetméteres INTERSPAR áruház, amelyhez mélygarázst, shopterületet, valamint SPAR to Go éttermet is építettek.
Az ország 33. INTERSPAR áruháza számos innovatív szolgáltatást kínál. Ilyen a parkolóban létesített elektromosautó-töltő állomás, amellyel 1-6 óra alatt bármilyen típusú villanyautó feltölthető. Az áruház előterében kialakított töltőponton a vásárlók fel tudják tölteni mobiltelefonjaikat is. A belső mozgójárdák pedig az alsó szintről érkező látogatókat az üzlet központjához, a SPAR to Go étteremhez és az eladótér bejáratához juttatják el. A hipermarketben összesen több mint 20 ezer magas minőségű termék kapható. A gyorsabb fizetést a hagyományos kasszák mellett új kasszainformációs rendszer segíti, amelyhez a felhasználók okostelefonos applikáción keresztül férnek majd hozzá.
„Nagyon örülünk a díjnak, mert minden ilyen elismerés igazolja, hogy jó úton járunk, hiszen a fejlesztéseinket nemcsak a vásárlók, hanem a szakma képviselői is értékelik. A SPAR munkatársai azért dolgoznak majd a jövőben is, hogy bővüljünk, új áruházakat nyissunk és modernizáljuk a meglévőeket. Erre ebben az évben több mint 23 milliárd forintot szánunk”, hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >